گوناگون 17:50 - 27 شهریور 1393
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در پشت قاب عکس جاسازی شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید احمد خدائی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ، مواد مخدر را پشت قاب‌های عکس در منزلش جاسازی و سپس اقدام به توزیع آنها می کند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با چند روز کار اطلاعاتی و بررسی موضوع از صحت خبر مطمئن شدند، گفت: پس از هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، مأموران به منزل این فرد رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند و در حالی که این فرد سعی داشت خود را بی خبر از موضوع جا بزند در بازرسی از قاب‌های عکس مقدار 5 کیلو و 470 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای پشت قاب عکس ها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان با تأکید بر اینکه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود:‌ پس از انتقال متهم به مقر پلیس برای وی تشکیل پرونده داده و پس از آن روانه دادسرا شد.

خدایی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.


4748708
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است