استانی 20:55 - 12 فروردین 1399

دشت شهریار در روز طبیعت میزبان شهروندان و مسافران نخواهد بود

سرهنگ مهدی سرپناه، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تداوم و گسترش شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم و همشهریان، در روز طبیعت هرگونه تردد و اتراق در باغات، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهریار ممنوع است.

سرپناه با بیان اینکه شهریار نوعی باغ شهر به شمار می‌آید و این شهرستان از دشت‌های حاصلخیزی برخوردار است افزود: همه ساله با توجه به خوش آب و هوا بودن این شهرستان از اقصی نقاط استان تهران مسافران زیادی را در روز طبیعت در خود جای می‌داد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان و مسافران از پذیرفتن مسافران معذور هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تشکر از همه‌ی پزشکان، پرستاران و تمامی تلاش گران عرصه‌ی سلامت و همچنین قدردانی از مشارکت تمامی همشهریان به خصوص اقشار مختلف، پویش‌های مردمی که در این ایام سخت، با صبوری و تحمل مشکلات همکاری مؤثر و جهادی با مسئولین شهرستان داشتند، گفت: مردم شهرستان شهریار جهت حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان و قطع زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا، ضمن رعایت مقررات کامل بهداشتی، پروتکل‌های مربوطه و تدابیر اتخاذشده، در روز طبیعت در منزل بمانند و از بیرون آمدن اجتناب کنند.

وی افزود: جهت پیشگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی و حفظ سلامت سایر شهروندان، برابر قوانین و مقررات، با جدیت و قاطعیت با متخلفین رفتار خواهد شد.


10464718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است