فرهنگی‌هنری 10:08 - 09 شهریور 1393
از امروز
آلبوم گروهی «من و ما» با حضور ۱۱ خواننده‌ی شناخته شده موسیقی پاپ، از امروز 9 شهریور روانه بازار موسیقی می شود.اجرای یکی از قطعه‌های این آلبوم به عهده محسن چاوشی است.

محسن چاووشی و رضا صادقی با «من و ما» می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس آلبوم گروهی «من و ما» را 11 خواننده‌ی شناخته شده موسیقی پاپ خوانده اند و این آلبوم به تهیه کنندگی «رامین بصیرت نیا» و توسط پخش تصویر دنیای هنر روانه بازار موسیقی کشور می شود.

در این اثر که در نوع خود پروژه ای سنگین محسوب می شود، خواننده هایی چون؛ محسن چاوشی، مرتضی‌پاشایی، شهرام شکوهی، علی لهراسبی، رضا صادقی، مهدی یراحی، ایمان قیاسی، احسان حق شناس و سینا حجازی حضور دارند. نیز برای اولین بار در یک اثر رسمی حضور خواهد داشت. همچنین امیر مسعود و عرفان معماری»نیز به‌عنوان خوانندگان جوان در این آلبوم حضور دارند.

 

محسن چاوشی در این آلبوم با قطعه «دیگه دوسم نداره» با ترانه ای از حسین صفا حضور دارد، همچنین ملودی و تنظیم این قطعه بر عهده خود چاوشی بوده است.

 

سینا حجازی خواننده ای که برای اولین بار در یک آلبوم رسمی حاضر شده است قطعه «بزار بگن» را برای این آلبوم آماده کرده است. شعر، ملودی و تنظیم آن را نیز خود او انجام داده است.

 

مرتضی پاشایی با قطعه «قلبم رو تکراره» به استقبال مردم خواهد رفت. قطعه ای که ترانه آن را مهرزاد امیرخانی سروده و تنظیم آن را سعید زمانی انجام داده است، ملودی آن نیز بر عهده خود پاشایی خواهد بود.

 

شهرام شکوهی قطعه «مقدس» را برای این آلبوم آماده کرده است. علی بحرینی ترانه آن را سروده و میلاد ترابی ملودی و تنظیم آن را بر عهده داشته است.

 

 

 

ایمان قیاسی برای این آلبوم قطعه «دریا» را با ترانه ای از حسین صفا و ملودی و تنظیمی از محسن چاوشی آماده کرده است.

 

مهدی یراحی خواننده خوش ذوق جنوبی قطعه «خدا به همرات» را با ترانه ای از امیر علی بهادری و تنظیمی از آرون حسینی آماده کرده است. ملودی آن نیز بر عهده خود یراحی بوده است.

 

علی لهراسبی قطعه «گل رز» را با ترانه مهرزاد امیر خانی، ملودی حسین قربانپور و تنظیم مهران عباسی در این آلبوم اجرا کرده است.

 

رضا صادقی قطعه «فال» را برای این آلبوم تدارک دیده است. تنظیم آن را انوشیروان تقوی انجام داده است.

 

احسان حق شناس نیز قطعه «عاشق چشمات» را با ترانه و ملودی ای از امیر یگانه آماده کرده است.

 

امیر مسعود و عرفان معماری نیز دو خواننده جوان حاضر در این آلبوم هستند.

 

 

 

امیر مسعود قطعه «مثل اون روزا» را با ملودی و تنظیم خود آماده کرده است. همچنین عرفان معماری نیز قطعه «از اون روز که رفتی» را با ملودی و تنظیم امیر مسعود برای این آلبوم کنار گذاشته است.

 

آلبوم «من و ما» فقط شامل یک شماره نیست و یک پروژه ادامه دار خواهد بود، پروژه ای که در شماره های بعدی آن نیز ترکیبی از ستارگان موسیقی پاپ و جوان های با استعداد وجود دارند.

 

آلبوم پر هزینه و پر ستاره‌ی «من و ما»امروز  یکشنبه 9 شهریور ماه در تیراژی گسترده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

 


4606526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است