استانی 15:34 - 28 آذر 1393
بیرجند - ایرنا - امام جمعه بیرجند با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید در سوم دی ماه به استان خراسان جنوبی بر استقبال پر شور مردم از رییس جمهوری و هیات دولت تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رضایی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با یادآوری اهمیت این سفر برای مردم استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در گذشته به دلایل گوناگون به توسعه زیر ساخت های استان توجه کافی نشده لذا باید در سفر دولت مطالبات مردم خراسان جنوبی مطرح شود.



امام جمعه بیرجند یادآور شد: باید با حمایت از مسوولان و هیات دولت به آنها در انجام وظایف سنگینی که بر عهده دارند، کمک کنیم تا توطئه های دشمنان نظام اسلامی خنثی شود.



خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که امسال میلیون ها زایر و عاشق اهل بیت (ع) با پای پیاده و خلوص نیت برای مراسم اربعین حسینی به کربلای معلا مشرف شدند، گفت: امروز بحث از صدور انقلاب اسلامی نیست بلکه بحث از دامنه انقلاب اسلامی است.



وی تاکید کرد: امروز باید با چشم باز رسالت خود را انجام دهیم و راه امام حسین(ع) را که نفی استکبار و طاغوت بوده را با جدیت ادامه دهیم و توحید همراه با عشق و محبت را به جهان صادر کنیم.



حجت الاسلام رضایی با اشاره گرامیداشت هفته وقف گفت: مردم باید با آگاهی و علم در راستای نیازهای روز جامعه وقف کنند.



وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی با عشق به خدا و اهل بیت(ع) حسیینه های زیادی را وقف دین کرده اند و متولیان اوقاف باید به خوبی از وقفیات استفاده کنند.



امام جمعه بیرجند همچنین با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) و مصادف شدن آیین سنتی شب یلدا با این ایام گفت: باید حرمت این ایام مذهبی را نگه داریم.



665/ 2025

انتهای پیام /*


5448968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است