اجتماعی 03:20 - 09 مهر 1393
پلیس کشور مستقر در استانها و شهرستانها پس از تعقیب و بررسی در عملیاتهای متعدد چند باند مجرمانه را متلاشی و چندین قاچاقی را دستگیر کردند.

کشف ۵ هزار کیلو دارو و دستگیری ۸۴ قاچاقچی
به گزارش افکارنیوز، در جدیدترین عملیاتهای پلیس، گروهی تحت پوشش شرکت های هرمی در سمنان با اجاره یک خانه مسکونی اقدام به کسب درآمد از شهروندان از راه های غیرقانونی بودند که در تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، محل فعالیت این شرکت هرمی که منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات سمنان بود، شناسایی و هماهنگی لازم با مرجع قضائی انجام شد. در این عملیات که در ساعت خلوت بعد از ظهر و زمان فعالیت این شرکت هرمی اجرا شد، هشت نفر از لیدرها و اعضای فعال این شرکت دستگیر شدند. که به گفته رئیس پلیس سمنان گردش مالی این شرکت هرمی بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال عنوان شده است.



کشف ۲۶۴ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۸۷ قاچاقچی




در عملیات دیگری این بار در آذربایجان غربی از سوی پلیس ۲۶۴ کیلو و ۲۱۱ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، حشیش، شیشه و گراس از سوداگران مرگ کشف و ضبط شدکه در نتیجه چهار باند متلاشی و ۸۷ نفر قاچاقچی و توزیع کننده دستگیر که تحویل مراجع قضایی شدند.



کشف ۵ هزار کیلو دارو و لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان




اقدامات شبانه روزی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یزد بی نتیجه نبود و آنها توانستند فردی را که اقدام به واردات دارو ، لوازم آرایشی و بهداشتی و انبار در منزل خود می کرد را تعقیب و در فرصتی مناسب با عملیاتی ضربتی دستگیر کنند. از محل انبار خانگی وی ۵ هزار کیلو انواع دارو ، لوازم آرایشی، بهداشتی و ملزومات پزشکی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف و ضبط شد که ارزش کالای مکشوفه بیش از ۲۰ ملیارد ریال برآورد شده است.



باند جعل مدرک برای اتباع افغانی کشف شد




پلیس کشور اعلام کرد که توانسته یک باند جعل اسناد و توزیع مواد مخدر در فهرج را شناسایی و متلاشی کند. در بازرسی از محل اختفا این متهمان، انواع مواد مخدر سنتی و چندین فقره مدارک شناسایی و اسناد جعلی از جمله کارت ملی و مباین نامه کشف شده است که در بازجویی از این افراد مشخص شد این مدارک شناسایی جعلی برای اتباع بیگانه غیر مجاز که قصد تردد و زندگی در استان های مرکزی کشور را دارند ساخته و به قیمت بالایی به آن ها واگذار می شود.



جعل مدارک گمرکی برای قاچاق لوازم آشپزخانه




در دیگر عملیات پلیس ماموران گلوگاه شهید امامی شهررضا در یک عملیات حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز که از شیراز به سمت تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند که منجر به کشف تعدادی زیادی ظروف آشپزخانه قاچاق شد که پس از بررسی ماموران از اسناد گمرکی ارائه شده توسط راننده مشخص شد، پروانه گمرکی جعل شده است که ارزش کالاهای مکشوفه ۸۰۰ میلیون ریال است.

4843261
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است