استانی 00:10 - 02 شهریور 1393
مدیر امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ اعلام کرد
مدیر امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ برنامه‌ریزی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان در این شهرستان را از اولویت‌های کاری امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ عنوان کرد.

خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان آب و فاضلاب شاهین‌دژی

علی خیردست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ اظهار داشت: برنامه‌ریزی در خصوص خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان از جمله توسعه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و دفاتر پیشخوان دولت از جمله اولویت‌های کاری امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ است.

وی اعلام کرد: در چهار ماه نخست امسال یک هزار و 32 متر اصلاح شبکه آب و 3 هزار و 308 متر توسعه شبکه آب در شاهین‌دژ انجام شده است.

خیردست با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال بیش از 400 مورد کنتور خراب شناسایی شده، ادامه داد: بیش از 340 مورد کنتور خراب در شاهین‌دژ تعویض شده و 16 مورد رفع اتفاقات شبکه انجام و 455 فقره رفع انشعابات مشترکان انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ با اشاره به کیفیت آب شرب شهرستان، خاطرنشان کرد: شست و شوی مخازن ذخیره و کلرزنی مداوم شبکه از جمله این اقدامات بوده و موارد مطلوب کلرزنی به میزان صد درصد انجام شده است.

خیردست اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی به منظور استفاده بهینه آب، جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز، تعویض کنتور خراب، اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف آب و... را از اقدامات مورد نظر در راستای صرفه‌جویی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب عنوان کرد.


4546160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است