ورزشی 06:01 - 07 اردیبهشت 1403
اینتر در ثانیه پایانی بازی، مغلوب گل مورتی شد و یک شکست تلخ خانگی را مقابل تورینو متحمل شد.

شکست خانگی اینتر مقابل تورینو در دقیقه 94

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در ورزشگاه سن سیرو برای کسب سه امتیاز به مصاف تورینو آمده بود؛ تورینویی که از 4 بازی قبلی خود موفق به کسب 8 امتیاز شده بود و تیم آماده ای نیز نشان می داد. اینتر نیز از 4 بازی قبلی خود 6 امتیاز کسب کرده بود و بخصوص پس از شکست دادن سامپدوریا در کوپا ایتالیاف از روحیه ای مناسب برخوردار بود.

بازی در نیمه اول با میدانداری اینتر شروع شد اما اولین خطر جدی را پودولسکی در دقیقه 13 خلق کرد. او روی پاس پالاسیو، فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما دروازه بان تورینو مانع از این امر شد.بازی در ادامه نیمه اول تا دقیقه 40 بدون حادثه خاصی سپری شد . در این لحظه، ایکاردی روی سانتر دامبروتزیو با ضربه سر دروازه تورینیو را تهدید کرد اما این ضربه نیز برای نراتزوری ثمری نداشت. در نهایت، نیمه اول بدون گل خاتمه یافت.



نیمه دوم نیز با حملات اینتر آغاز شد و در دقیقه 51 این تیم روی شلیک محکم پودولسکی می توانست صاحب گل شود که بازهم دروازه بان تورینو توپ را راهی کرنر کرد. 5 دقیقه بعد، ژردان شقیری بجای دامبروتزیو وارد زمین شد تا حملات اینتر گسترده تر شود اما این تورینو بود که در دقایق 62 و 64 دو موقعیت خوب را توسط بناسی و کوالیارلا از دست داد.

دقیقه 66 پودولسکی به تصمیم مانچینی از بازی خارج شد و به جای او، دونکور وارد زمین شد. دقیقه 73 شوت پالاسیو که پس از برخورد به مدافعان تورینو منحرف شده بود به شقیری رسید اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند بدین ترتیب فرصت خوبی برای اینتر از دست رفت.

 

در حالیکه همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، مورتی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه اینتر را گشود تا آب سردی باشد بر روی هواداران و بازیکنان اینتر در ورزشگاه سن سیرو. روی این گل اثر گذاری ماکسی لوپز نیز بی تاثیر نبود. اینتر با این شکست 26 امتیازی باقی ماند و تورینیو به امتیاز 25 رسید.












5699525
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است