استانی 11:14 - 01 مرداد 1393
آیت‌الله ممدوحی:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر کسی وجدان داشته باشد، در برابر جنایت صهیونیست‌ها ساکت نخواهد بود و در راهپیمایی شرکت می‌کند و این حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است.

حضور در راهپیمایی روز قدس حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امام خمینی(ره) این روز را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا فریاد مظلومیت مردم فلسطین به دنیا اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر این کار صورت نگیرد رسانه‌های استکباری مسئله را در آن دایره کوچک خود محدود و خفه می‌کنند و کسی از حال این مردم با خبر نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از بزرگترین سیاست‌هایی است که می‌توانیم به این وسیله صهیونیسم بین‌الملل، آمریکا و خادمان به رژیم صهیونیستی را رسوا کنیم.

وی یادآور شد: حمایت از مردم فلسطین بدون تردید در پیروزی و پیشبرد اهداف آنها تاثیرگذار است و بسیاری افراد را از مرگ و نابودی نجات می‌دهد.

ممدوحی با اشاره به شرایط کنونی و جنایات صهیونیست‌ها گفت: هر کسی وجدان داشته باشد، خودش را در برابر این مسئله ساکت قرار نمی‌دهد و در راهپیمایی شرکت می‌کند و این حداقل دفاع از فلسطینی‌ها است.

وی با اشاره به قتل زنان و کودکان بی‌گناه در غزه گفت: این جنایات یک آبشخور دارد و از یک مکان سرچشمه می‌گیرد و جریانی که در سوریه اتفاق افتاد، در عراق و فلسطین هر آتشی که روشن می‌شود آتش بیار معرکه صهیونیسم و آمریکا است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هر گروهی در هر گوشه‌ای از دنیا مسلمانان را می‌کشند و در هر مکانی در کره زمین آتشی فراگیر شده، آتش بیار معرکه آمریکا و صهیونیسم و اتباع آنها هستند.

وی با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها گفت: رژیم صهیونیستی به طور کلی با استقلال فکری اسلام مخالف هستند و از نظر نظام‌های فلسفی به جز یک گروه مطرود، نادرست و نا به جا چیز دیگری نیستند و برای مقابله با آنها حضور در راهپیمایی روز قدس بهترین راه است.


4305948
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است