استانی 15:45 - 22 آذر 1398

ایران گامهای بزرگی در زمینه علوم مختلف برداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: دشمنان می خواهند ایران را تسلیم کنند و این خوابی است که هرگز تعبیر نمی شود.

وی بیان داشت: ایران کشوری آزاد انقلابی و متدین است و دشمنان هرگز به آرزویشان نخواهند رسید.

حجت الاسلام حسینی افزود: این جنایتکاران در میان متحدین ایران آشوب ایجاد کردند و حتی آن را به داخل کشور کشاندند و عده ای فریب خورده را به میدان و خیابان آورده و امنیت کشور را هدف قرار دادند.

وی تصریح کرد: اینها تخریب کردند، آتش زدند اما ملت ایران بیدار است و مسئولان هوشیار و رهبر ما آگاه است و همه دست با دست هم دادند و آشوب را خاموش کردند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مولای عالم امیر المومنین(ع) در زمینه تقوا فرمودند "با تقوا مرضهای خود را مداوا کنید"، گفت: بوسیله تقوا باید امراض روحی انسان همچون تکبر، خود برتر بینی و حسد را درمان کرد.

وی اظهار داشت: تکبر گناهی است که شیطان را از درگاه خدا راند، حسد مرضی جانکاه است که مثل خوره روح فرد حسود را می تراشد و حرص نیز آدم را از بهشت راند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وقتی انسان پاک و پرهیزگار باشد از این امراض دور می شود.

وی اظهار داشت: دوستان خدا کسانی هستند که از دنیا طلبی بیزار هستند نه به داشتنش خوشحال و نه نسبت به از دست دادنش ناراحت هستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: انسان خداجو اسیر مادیات نیست و کسی که پشتیبانی چون خدا دارد از هیچ خطری احساس ترس نمی کند و اولیای خدا کسانی هستند که باور دارند تکیه گاهشان خداست.

وی تصریح کرد: مومن با تقوا چون خدا را دارد ترس و خوف ندارد و اولیای خدا، دوستان خدا ترسی بر آنها نیست چون ایمان دارند و پرهیزگار هستند.

وی اظهار داشت: تقوا یعنی یک فرد متکبر، حسود مردم آزار و مال مردم خور نباشد و تقوا انسان را در خطرات حفظ می کند و اولیای خدا هرگز ایمان را فراموش نمی کنند.


10318094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است