استانی 21:02 - 05 اسفند 1395
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جامعه اسلامی در دفاع از ولایت پیرو راه حضرت زهرا (س) باشد.

جامعه اسلامی در دفاع از ولایت پیرو راه حضرت زهرا (س) باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد عصر پنجشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت زهرا (س) محور مشترک امت اسلامی است و این بانوی بزرگوار تنها مورد محبت شیعه نبوده بلکه اهل تسنن هم ارادت ویژه‌ای به این بانوی بزرگوار دارند.

وی افزود: امت اسلامی بر اساس آیه مودت قرآن معتقدند که محبت و مودت به حضرت زهرا (س) لازم و ضروری است و شیعه و اهل سنت بر این باور هستند که این بانوی گران‌قدر اسلام را مورد محبت و تکریم قرار دهند و او را بزرگ بشمارند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد گفت: حضرت زهرا (س) از مقام و منزلت بسیار بالایی در پیشگاه خداوند متعال، حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) برخوردار بوده و منابع ما پر از روایات بسیار از تکریم، منزلت، کرامت و جایگاه آن حضرت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: در روایات آمده است که رضایت پیامبر (ص) رضایت فاطمه (س) و غضب پیامبر (ص) غضب فاطمه (س) است و در روایت‌های دیگری از آن حضرت می‌بینیم که حضرت محمد (ص)، حضرت زهرا (س) را نور چشم و میوه‌ قلب خود می‌داند زیرا این بانوی بزرگ در نظام خلقت از برتری بسیار بالایی برخورداراست.

ولی نژاد اظهار کرد: در حدیث کسا آمده است که پدر فاطمه، شوهر فاطمه و فرزندان فاطمه و این نشان می‌دهد محور این خاندان فاطمه (س) است.

وی افزود: در تعبیر قرآن آمده است که زمانی که خداوند فاطمه زهرا (س) را به حضرت محمد عطا کرد فرمود که به تو خیر کثیر و نعمت وسیع و واسعه عطا کردم.

درک شب قدر مساوی با درک منزلت حضرت فاطمه (س) است

ولی نژاد اظهار کرد: این بانو در جهان اسلام از منزلت بسیار بالایی برخوردار بوده به‌نوعی که درک بشر از این جایگاه عاجز و امام صادق (ع) می‌فرمایند که هرکسی که شب قدر را درک کند فاطمه زهرا (س) را درک کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه بانوان جامعه ما باید فاطمه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولایت‌فقیه و پیروی از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولایت دفاع کرد ما هم باید راه ایشان را ادامه دهیم وامروز مدافع ولایت و رهبری باشیم.


8848763
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است