بین‌الملل 20:00 - 26 شهریور 1399

شمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۲۹ میلیون نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات اعلامی از سوی وبگاه «وُرلد میترز» که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، تاکنون ۲۹ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۲۳ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونای جدید (کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند. 

مطابق با اعلام این وبگاه، آمریکا از لحاظ تعداد بیماران کرونایی در جایگاه اول جهان قرار دارد و تاکنون ۶ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۴۷ مورد ابتلا به کرونا در این کشور به ثبت رسیده است. 

کشورهائی که پس از آمریکا بیشترین تعداد موارد ابتلا به کرونا را ثبت کرده‌اند به ترتیب عبارتند از:  هند با ۵ میلیون و ۲۵ هزار و ۴۳، برزیل ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۹۹، روسیه ۱ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۱۹، پرو ۷۳۸ هزار و ۲۰، کلمبیا ۷۲۸ هزار و ۵۹۰، مکزیک ۶۷۶ هزار و ۴۸۷، آفریقای جنوبی ۶۵۱ هزار و ۵۲۱، اسپانیا ۶۰۳ هزار و ۱۶۷، آرژانتین ۵۷۷ هزار و ۳۳۸، شیلی ۴۳۷ هزار و ۹۸۳، فرانسه ۳۹۵ هزار و ۱۰۴، انگلستان ۳۷۴ هزار و ۲۲۸، بنگلادش ۳۴۱ هزار و ۵۶، عربستان سعودی با ۳۲۶ هزار و ۹۳۰، پاکستان ۳۰۳ هزار و ۸۹، عراق ۲۹۸ هزار و ۷۰۲، ترکیه ۲۹۴ هزار و ۶۲۰، ایتالیا ۲۸۹ هزار و ۹۹۰، فیلیپین ۲۷۲ هزار و ۹۳۴ و آلمان ۲۶۴ هزار و ۸۴۴ مورد.

گفتنی است کووید-۱۹ نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در کشورهای جهان تبدیل به همه گیری جهانی شد؛ همچنین تاکنون بیش از ۹۳۹ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.


10720125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است