بین‌الملل 23:36 - 07 مهر 1393
جنبش فتح در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد: سخنان نتانیاهو به دور از واقعیت بود.

صراط: جنبش فتح در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد: سخنان نتانیاهو به دور از واقعیت است.

این جنبش در ادامه افزود: نتانیاهو فقط باندهای صهیونیستی را خطاب قرار داد و کشورهایی را که در مقابل آنها سخن می‌گفت نادیده گرفت.

پیش از این جنبش حماس در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که یکی دانستن حماس و داعش از سوی بنیامین نتانیاهو تلاش  او برای خلط مبحث است.

این جنبش افزود: اسرائیل منبع تروریسم و شر در جهان است.

نتانیاهو در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جنبش مقاومت فلسطین حماس را که تنها از خاک فلسطین دفاع و علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی مبارزه می کند،  با گروه تروریستی داعش در یک رتبه قرار داد و مدعی شد که حماس و داعش دو روی یک سکه هستند.


4836835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه بحرین برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته و پس از آغاز بحران سوریه وارد دمشق شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل از احتمال صدور حکم بازداشت توسط دادگاه بین‌المللی کیفری در لاهه به دلیل عملیات نظامی در نوار غزه به شدت نگران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها از تردید مقامات امنیتی و بحران استراتژیک رژیم صهیونیستی درباره اثربخشی حمله احتمالی به رفح پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از خاخام‌های اعظم صهیونیستی ادعا کرد خاخام‌ها در اراضی اشغالی با پاسخ تنبیهی ایران مقابله کردند نه ارتش صهیونیستی.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی از مقامات آمریکایی معتقد هستند اسرائیل با تخریب زیرساخت‌های غزه با سلاح‌های آمریکایی به قوانین بین المللی احترام نمی‌گذارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عربستان سعودی می‌گوید جنگ غزه روحیه اقتصادی را تحت فشار قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تظاهرات دانشجویان علیه هم‌دستی غرب با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای ارتقای تجارت بین‌المللی چین از اتحادیه اروپا خواست تا به بهبود و بهینه‌سازی محیط تجاری ادامه دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که بایدن پایین‌ترین محبوبیت را در میان روسای جمهور گذشته دارد و ترامپ پیشتاز ایالت‌های سرنوشت‌ساز است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه یدیعوت آحارنوت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اسیر ۲ وزیر کابینه خود دانست و نوشت نتانیاهو از ترس آنها موضع خود را تغییر می‌دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است