اجتماعی 11:59 - 08 شهریور 1394
مرکز رفاهی آموزشی توحید ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی از سوی وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

افتتاح چهارمین مرکز ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، مرکز رفاهی آموزشی توحید که در میدان توحید تهران واقع است با متراژ 2000مترمربع و زیر بنای 4000 مترمربع در چهار طبقه و با ظرفیت 48 سوئیت و 170 تخت پذیرای فرهنگیان مبتلا به بیماریهای صعب‌العلاج و همراهان آنها خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم افتتاحیه، محمدبطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و اسفندیار چهاربند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر فانی را همراهی کردند.

فرشید سیاری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اقدامات مختلفی جهت افزایش رفاه و ایجاد رضایتمندی در فرهنگیان انجام شده است عنوان کرد: البته خدمات انجام شده به هیچ وجه پاسخگوی نیاز فرهنگیان نیست.

وی افزود: راه‌اندازی مراکز اسکان بیماران صعب‌العلاج فرهنگی در 10 قطب کشور در دستور کار ما قرار دارد که تا کنون در مشهد، شیراز و یزد دایر شده‌اند و امروز شاهد افتتاح چهارمین مرکز اسکان هستیم.

سیاری با بیان اینکه در آینده بسیار نزدیک مراکز سایر قطب‌های کشور به بهره‌برداری خواهند رسید گفت: عقد قرارداد با بیمارستانها و مراکز شاخصی چون مرکز قلب تهران و موسسه رویان، توسعه خدمات دندانپزشکی و تغییر شکل اداره بیمه تکمیلی به شکل صندوقی از جمله ابتکارات معاونت پشتیبانی است که در ماه‌های اخیر عملیاتی شده‌اند.

انتهای پیام


6978990
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است