سیاسی 16:08 - 04 تیر 1401

وزیر اطلاعات: تروریست‌های روسیاه آلبانی در امان نخواهند بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب با صدور پیامی به‌مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر و هفته‌ی قوه قضائیه با بیان اینکه سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌کار خواهند گرفت،تاکید کرد: تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آنها در امان نخواهند بود.

متن پیام او بدین شرح است:

نام و یاد شهدای والامقام فاجعه جنایت کارانه هفتم تیر ۱۳۶۰ که به دستان خون چکان منافقین تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، فرارسیدن هفته‌ی قوه قضائیه را خدمت رئیس محترم آن قوه و کلیه قضات عدل گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه‌ای راسخ به تاسی از امیرالمومنین حضرت علی (علیه‌السلام) در راستای احقاق حقوق حقه ملّت عدالت‌خواه ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ تبریک می‌گوییم و از درگاه خالق دادگستر، تداوم توفیق خدمت در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای آن عزیزان مسئلت می‌نماییم.

مطمئناً سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌کار خواهند گرفت.

تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آنها در امان نبوده و نخواهند بود؛ گرچه هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک‌پنس و پمپئو قرار دهند. در حالیکه همین جانیان، خود هر روز بیش از گذشته در هراس بیشتر از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند. این سنت الهی است که جنایت‌کارانی همچون منافقین و کارفرماهایشان، از عذاب الهی در امان نخواهند بود.


11604518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است