بین‌الملل 18:51 - 09 مرداد 1393
ایتارتاس خبر داد
یک خبرگزاری روسیه ضمن اعلام خبر شرکت وزیر خارجه این کشور در نشست وزاری خارجه سازمان شانگهای گفته این نشست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

یک خبرگزاری روسیه ضمن اعلام خبر شرکت وزیر خارجه این کشور در نشست وزاری خارجه سازمان شانگهای گفته این نشست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایران و گروه موسوم به 1+5 یعنی آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و آلمان با این دیدگاه که بتوانند به توافقی دائم برای پایان دادن به مناقشه 10 ساله بر سر برنامه هسته‌ای ایران دست یابند، موافقت کرده‌اند مذاکرات مربوط به برنامه هسته‌ای تهران را تا 24 نوامبر(سوم آذرماه) تمدید کنند.

دو طرف در تاریخ 23 نوامبر سال 2013 به یک توافق موقت شش ماهه در ژنو دست یافتند. این توافق از 20 ژانویه به اجرا درآمد و روز یکشنبه 20 ژوئیه به پایان رسید. تمدید مهلت مذاکرات بر اساس یکی از مفاد همین توافقنامه انجام شد.

در حال تکمیل...


4361863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیوان بین المللی دادگستری اعمال تدابیری علیه برلین در خصوص کمک نظامی به اسرائیل را رد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در گزارشی خواستار تحقیقات بین‌المللی در خصوص احتمال استفاده اسرائیل از سلاح‌های «گرمافشاری» (ترموباریک) در غزه شد؛ بمب‌هایی که موجب تبخیر یا ذوب شدن پیکر افراد می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان آنروا از تعلیق ۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های متعهد شده بین المللی به این نهاد خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را تا اول نوامبر کاهش داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مصر ۱۱۵ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه را به غزه ارسال کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت که اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک گردشگر ترکیه‌ای با حمله به یک پلیس صهیونیست در قدس اشغالی او را مجروح کرده و خود نیز به دست نیروی پلیس مورد هدف قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صهیونیست‌ها فاش کردند به دلیل فشاری که ارتش صهیونیستی به سربازان زن میاورد، اکنون ارتش شاهد حملات متناوب پانیک و غش‌های بی‌گاه این سربازان هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) توافقی را که منجر به توقف جنگ و خروج اشغالگران از غزه نشود، نمی‌پذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی اعلام کرد در حمله با چاقو در نزدیکی یک ایستگاه مترو در لندن چهار نفر زخمی شده و مهاجم بازداشت شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است