سیاسی 19:45 - 04 شهریور 1394

تبریز / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی

همزمان با هفته دولت گازرسانی به 81 روستا در آذربایجان شرقی آغازشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، با گازرسانی به این روستاها 6 هزار و 500 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

برای گازرسانی به این روستاها بیش از 343 میلیارد ریال هزینه شده است.

عملیات اجرایی گازرسانی به 105 روستای دیگر نیز آغاز شد که با بهره‌برداری از آنها 6 هزار خانوار دیگر این استان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

برای گازرسانی به این روستاها 360 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

ایستگاه تقلیل فشار شماره دو تبریز از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود که برای اجرای آن 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم افتتاح این طرحها با اعلام اینکه در حال حاضر یکهزار و 52 شهر کشور به شبکه گاز طبیعی متصل هستند، گفت : تعداد این شهرها تا پایان سال 96 به یکهزار و 170 شهر می رسد .

عراقی از گازرسانی به یکهزار و 280 روستای کشور همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت : با بهره برداری از این طرح ها ، تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز طبیعی به 18 هزار و 280 روستا و با تکمیل طرح های در دست اجرا تا پایان سال به 20 هزار روستا می رسد.

وی همچنین گفت 15 شهر کشور هم همزمان با هفته دولت به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

0002


6966735
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: پیک مصرف در تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود، اما ظرفیت نیروگا‌ه‌ها در فصل تابستان پاسخگوی نیاز کشور نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده هوافضای سپاه گفت: عملیات وعده صادق، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم را برای تنبیه به کار گرفتیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری فرهنگیان کشور در دیدار سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مشکلات آموزش و پرورش پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: ارتش علاوه بر صیانت از مرز‌های کشور، در بحران‌های طبیعی در کنار مردم ایستاده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است