وبگردی 15:00 - 27 فروردین 1403
کاربران فضای مجازی با برخوردی غالبا طنز آمیز تصاویر منتشر شده از سوی اسرائیل درباره آثار موشک‌های حمله سپاه در پایگاه هوایی نواتیم را صحنه‌سازی خواندند.

تصاویر ادعایی اسرائیل از وضعیت پایگاه نواتیم سوژه کاربران مجازی شد

رسانه ایران اینترنشنال که از زمان حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تا پاسخ تلافی‌جویانه ایران به این اقدام صهیونیست‌ها تمام قد از آنان حمایت کرده و درواقع به تریبون تل‌آویو تبدیل شده، بازهم در راستای سیاست‌های این رژیم تصاویری که اسرائیلی‌ها آنرا آثار حمله موشکی پهپادی سپاه به پایگاه هوایی نواتیم خواندند را منتشر کرد.

این تصاویر که نشان می‌داد آثار تخریب ناچیز و دور از اهداف اصلی و در فضای خالی بوده است، مورد انتقاد کاربران فارسی زبان قرار گرفت و حتی کاربران شبکه اینستاگرام با رفتاری طنزآمیز اینترنشنال و اسرائیل را به دروغ گویی متهم کردند.

کاربران فضای مجازی این تصاویر را جعلی و صحنه‌سازی قلمداد کرده که بیشتر از آنکه حاکی از انفجار و برخورد موشک باشد حاصل حفاری است که حتی تل خاکی که از کندن زمین برجای مانده در کنار عکس به خوبی نمایان است.

کاربری طی نظری زیر این پست نوشته است: «حداقل خاک چاله‌ای که کندید رو یخورده اونطرف‌تر میریختید که توی فیلم نباشه.»

یکی دیگری از کاربران با برخوردی طنز آمیز گفته است: «بعدش موشک خاک و ریخته کنارش؟»

آثار حمله ایران به پایگاه نواتیم

یکی از کاربران نیز با انتقاد از نما و کادر بسته دوربین‌ها از این رسانه خواسته است تصاویری هوایی و از کل این پایگاه را به نمایش بگذارد و در این زمینه نوشته است: «کل پادگان یه باند هستش؟ از همه پادگان تصاویر و فیلم بده.»

یکی دیگر از کاربران نیز با جعلی خواندن این تصاویر نوشته است: «خوب نشون میداد اون هفت تای دیگه کجا خوردن.» این نظر به ادعای صهیونیست‌ها اشاره دارد که مطرح می‌کردند اغلب موشک‌ها و پهپاد‌ها را رهگیری و منهدم کرده‌اند، اما حالا با تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم ادعای گذشته خود را نقض کرده و سعی دارند تنها ابعاد تخریب را کوچک جلوه دهند.

تکنولوژی موشکی ایران

مجموعه نظرات کاربران فضای مجازی زیر پست رسانه ضدانقلاب حامی رژیم صهیونیستی به خوبی گویای آن است که کاربران ایرانی این تصاویر را ساختگی و صحنه‌سازی توصیف کرده و از این رسانه خواسته‌اند تصاویر واقعی آثار اصابت موشک‌های سپاه به این پایگاه هوایی را منتشر کند. 

 پایگاه هوایی نواتیم که در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع قرار دارد، با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی است.

پایگاه هوایی نواتیم

منبع: فارس


12047561
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر ابزار‌هایی که مانع به ثمر نشستن ابرتحریم‌های آمریکا و اروپا هستند را بررسی می‌کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیر خلاصی را زیر چانه زده‌اند؛ یک تیر هم به گونه راست صورت که از گونه چپ بیرون رفته؛ این وضعیت، فرهاد تازه دامادی است که بعد از تیر خلاص جیش الظلم زنده مانده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کویر ریگ جن به اعتقاد زمین شناسان فاقد هرگونه آب و نشانه‌های حیات است و به دلیل عدم دسترسی به بسیاری از بخش‌های آن تا سال‌ها به آن لقب مثلث برمودای ایران داده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح‌های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن گفت: با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری ا...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پیش از ساخت سریال پایتخت ۵ و سکانس های مربوط به داعش، سردار سلیمانی در گفت و گو با عوامل تولید این فیلم از آنها می خواهد تا پایان سریال را تغییر دهند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موضع امریکا و انگلیس در قبال مسائل ایران، چندان تفاوتی با یکدیگر نداشت، چراکه مک‌گی معاون وزارت‏خارجه امریکا، شپرد سفیر بریتانیا و همچنین سازمان‏ سیا، پذیرش صوری ملی‏شدن نفت همزمان با کنترل مؤثر را پیشنهادکردند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه جنبش دانشجویی اخیر در آمریکا توانسته به ایجاد آگاهی در اقشار مختلف جامعه این کشور در ارتباط با موضوع فلسطین و کشتار رژیم صهیونیستی در غزه دست پیدا کند، گفت: برخی رسانه‌های اصلی وابسته به رژیم اسرائیل تلاش ...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش‌های متعددی روبرو شده و وعده‌ها عملی نشده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های اخیر دانشجویان دانشگاه‌های امریکا با برپایی تجمعات علیه سیاست‌های دولت امریکا شعار می‌دهند و خواستار پایان جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هستند. دانشگاه‌های کشورمان در تهران و شهرستان‌ها نیز شاهد تجمعات گسترده در حمایت از آرم...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش وضعیت بازار ارز و فروکش‌کردن التهابات این بازار را پس از گوشمالی اسرائیل بررسی کرده‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است