گوناگون 16:04 - 27 اسفند 1397
هرچه به چهارشنبه‌سوری نزدیک می‌شویم، بازار پول نو داغ و داغ‌تر می‌شود و همه به دنبال تهیه اسکناس صفرکیلومتر! هستند. اسکناس‌های تا نخورده‌ای که قرار است به عنوان عیدی به خانواده و عزیزان و آشنایان هدیه داده شوند.

عیدی مالتینا به هر ایرانی، یک تراول ۵۰ هزار تومانی!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مالتینا، این فروشگاه اینترنتی هم امسال برای هر ایرانی، یک تراول ۵۰ هزار تومانی نو کنار گذاشته و این عیدی ارزشمند، بدون چون و چرا، به هر کسی که در کمپین «تراول پنجاه هزار تومانی» ما شرکت کند، تقدیم می‌شود.

برای شرکت در این کمپین، کافی است خرید بالای ۳۰۰ هزار تومانی خود از سایت مالتینا را در بازه زمانی ۱ تا ۴ فروردین ۱۳۹۸ با کد تخفیف EYDY۵۰ ثبت و نهایی کنید.

مالتینا هم به عنوان عیدی، پنجاه هزار تومان هدیه نقدی در بسته‌بندی محصولی که برای شما ارسال می‌شود، قرار داده و به شما تقدیم می‌کند.

راستی، ما ۱۰ کلیپ شاد درباره نوروز هم برای شما آماده کرده‌ایم تا در ایام نوروز حسابی شاد باشید! علاوه بر این، می‌توانید در لحظه سال تحویل، فال حافظ خود را هم از مالتینا بگیرید!

مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران است و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود و مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون قلم کالای با کیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون امریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و با کیفیت در کشور را حل کرده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی‌شود.

مالتینا، خریدی ساده از آمازون

انتهای رپرتاژ خبری


10081992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است