سیاسی 22:56 - 07 فروردین 1396
رییس جمهور در دیدار نخست وزیر روسیه روابط ایران و روسیه را رو به توسعه خواند و تاکید کرد که تهران از گسترش و تعمیق روابط با همسایگان منطقه ای از جمله مسکو استقبال می کند.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دوشنبه شب در دیدار «دمیتری مِدوِدِف» نخست وزیر روسیه، گفت: امیدوارم در این سفر شاهد تحول جدیدی در روند توسعه همکاریهای مشترک در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و مسایل بین المللی باشیم.



رییس جمهور با اشاره به همکاری های ایران و روسیه در خصوص مسایل منطقه ای و بین المللی اظهارداشت: بی تردید همکاری های دو کشور در روند ثبات و امنیت منطقه و بین الملل، تاثیرات مثبتی برجای خواهد گذاشت.



دمیتری مِدوِدِف نخست وزیر روسیه نیز در ابتدای این دیدار با تبریک نوروز به رییس جمهوری و ملت ایران گفت: مسکو مصمم به گسترش روابط خود در همه حوزه ها با جمهوری اسلامی ایران است.



نخست وزیر روسیه با بیان اینکه این سفر برای توسعه روابط دو کشور بسیار مهم است، اظهارداشت: در حال حاضر فضای خوبی در روابط حسنه میان دو کشور حاکم است و تردیدی نیست که این سفر کمک شایانی به تعمیق روابط تهران – مسکو خواهد کرد.



یادآوری می شود دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان که بدعوت رسمی ولادیمیر پوتین عصر دوشنبه وارد مسکو شده است فردا مذاکرات رسمی با رییس جمهوری روسیه خواهد داشت و روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی دو کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



همچنین روز سه شنبه دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو به رییس جمهوری کشورمان اعطا و دکتر روحانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه در خصوص مهمترین مسایل بین المللی سخنرانی خواهد کرد.

8952650
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند و به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پورابراهیمی گفت: اگر مشکل نرخ تامین مالی را در حوزه فعال‌سازی بنگاه‌ها حل نکنیم، قطعا جهش تولید برای امسال تحقق پیدا نمی‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قاتل به استاد مطهری نزدیک می‌شود و او را به نام صدا می‌کند و پس از برگشتن آیت الله مطهری گلوله‌ای به زیر گوش او شلیک می‌کند که از ابروی چپش خارج می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است