استانی 16:21 - 21 مرداد 1399

عضویت ۱۰۰ درصدی دانش آموزان صومعه سرایی در شبکه شاد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بالو ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه چشم گویای جامعه هستند، اظهار کرد: نقد منصفانه و سازنده سبب توسعه و پیشرفت شهرستان می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا افزود: رسانه‌ها با بیان ضعف‌ها و انتقادات فرصت خدمت رسانی بیشتر مسئولان به مردم را فراهم می‌کنند.

وی به در پیش بودن سال تحصیلی جدید اشاره و با بیان اینکه هیچ مرکز آموزشی حق گرفتن هزینه از والدین دانش آموزان را ندارد، گفت: با مدیران و مدارس متخلف در این زمینه در صورت دریافت گزارش برخورد خواهد شد.

بالو ادامه داد: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به جهت حساسیت دروس به صورت حضوری از ۲۲ مرداد ماه بر اساس دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در سایه رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو متری امتحانات برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری آزمون کنکور سراسری دانش آموزان اشاره و تاکید کرد: شهرستان صومعه سرا با داشتن ۱۹ حوزه امتحانی آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری با حضور هزار و ۶۰۰ دانش آموز را دارد.

بالو همچنین تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم و نیروی انسانی ماهر برای برگزاری کنکور سراسری انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه با شروع سال تحصیلی جدید تمام مدیران و معلمان باید در مدرسه حضور پیدا کنند، گفت: اینترنت رایگان، تبلت و بسته‌های آموزشی که یکی از دغدغه‌های معلمان و دانش آموزان است با همکاری وزارت صنعت، معدن و وزارت ارتباطات فراهم می‌شود.

بالو با اشاره به عضویت ۱۰۰ درصدی دانش آموزان و ۹۰ درصدی معلمان صومعه سرایی در شبکه شاد، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد همیشه در کنار دانش آموزان خواهد بود.


10662691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است