اجتماعی 10:12 - 28 تیر 1397
رییس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر تهران از برگزاری جلسات مختلف با گروه‌های مرجع و علمی در راستای ارائه پیشنهاد جایگزین مصوبه برج ـ باغ خبر داد.

بهره‌گیری از نظرات گروه‌های علمی برای تدوین مصوبه جایگزین برج باغ

آرش میلانی در گفت وگو با ایسنا، درمورد سرانجام پیشنهاد جایگزین مصوبه لغو شده برج باغ گفت: یکی از بحث‌های مهمی که  در شورای شهر پنجم پیگیر هستیم این است که از مشورت گروه‌های علمی و  ... استفاده کنند  و برهمین اساس در مورد پیشنهاد جایگزین مصوبه برج باغ که در اسفندماه سال گذشته لغو شد، در حال برگزاری جلسات مختلف با ان جی او، گروه‌های مردمی، گروه های محیط زیستی و اقتصاددانها هستیم تا بتوانیم تمامی ابعاد یک مصوبه را بررسی کینم.

وی با بیان اینکه برای تدوین مصوبه  جدید برج باغ از نظر گروه‌های  هدفمند بهره خواهیم برد ادامه داد: رویکرد غالب در پیشنهاد جایگزین برج ـ باغ این است که هرچه بیشتر سازگاری بین باغ و کاربری‌های دیگر غیر ازساخت و ساز ایجاد کنیم.

میلانی افزود: در حال حاضر معاونت شهرسازی شهرداری تهران در حال جمع آوری پیشنهادات مختلف در حوزه برج  ـ باغ است و مهندسان مشاور در حال بررسی پیشنهادات هستند اما آنچه که مهم است اینکه الگوهایی از کاربری باید احصاء شود  که با باغ سازگاری داشته باشد تا شاهد تخریب باغات نباشیم.

انتهای پیام


9846659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است