استانی 09:10 - 08 فروردین 1394
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه مطرح کرد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: سنقروکلیایی در جایگاه نخست شهرستانی اهداء کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در استان کرمانشاه قرار دارد.

سنقر در جایگاه نخست شهرستانی اهداء کمک‌های مردمی کرمانشاه

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بعد از سقوط رژیم منحوس بعث عراق 175 پروژه بازسازی سنگین، متوسط و سبک در این کشور توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه هفت تا 10 پروژه از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه است، گفت: 600 استادکار کاشی و سنگ و کارگر از استان کرمانشاه با حضور در این پروژه‌ها از ستاد بازسازی عتبات عالیات تقدیرنامه دریافت کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به تاریخچه تشکیل این ستاد در استان کرمانشاه، افزود: ستاد استانی کرمانشاه در اسفندماه سال 83 تشکیل شد.

به گفته حسینی‌منش، تا کنون یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان کمک ریالی و 6 تا هفت کیلو طلا از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است.

وی بیان داشت: 160 نفر در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه مشغول خدمت هستند و کمک‌های جمع‌آوری شده در استان به ستاد مرکزی ارسال نمی‌شود و مستقیم صرف بازسازی بقاع متبرکه و لوازم و مصالح مورد نیاز آن از استان می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در مورد فعالیت‌های این ستاد در اربعین حسینی نیز گفت: امسال توانستیم 60 هزار نفر را در چهار پایگاه در اربعین اسکان دهیم.

حسینی‌منش تصریح کرد: استان کرمانشاه با توجه به محرومیتی که در این منطقه وجود دارد تا سال گذشته در غرب کشور در جایگاه نخست قرار داشت.

وی یادآور شد: سنقروکلیایی در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه رتبه اول جمع‌آوری کمک‌های مردمی را به خود اختصاص داده است.


6104632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است