اجتماعی 20:17 - 08 شهریور 1393
نهمین همایش ملی سازمانهای غیردولتی ایران با موضوع تاثیرگذاری سازمانهای غیردولتی در فرایند توسعه کشور و تحقق اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام از ۱۱ الی ۱۳ شهریور برگزار می‌شود.

نهمین همایش ملی سازمانهای غیر دولتی ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس آرمان خالقی عضو شورای هماهنگی سازمانهای مردم‌نهاد درباره نهمین همایش ملی سازمانهای غیردولتی ایران با موضوع تاثیرگذاری سازمانهای غیردولتی در فرایند توسعه کشور و تحقق اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام اظهارداشت: از 11 الی 13 شهریور این همایش با حضور حدود 250 سازمان غیردولتی و کارشناسان از حوزه‌های مختلف اجتماعی، زیست‌محیطی، جوانان، زنان، خیریه‌ها و غیره در استان اردبیل و با همکاری استانداری این استان برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف این همایش اظهارداشت: بررسی ابعاد در حوزه‌های تاثیرگذاری سازمانهای غیردولتی، بررسی سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام و ظرفیت‌های سازمان‌های غیردولتی در تحقق اهداف آن، زمینه‌سازی برای ترویج فعالیت در غالب‌های سازمان‌های غیردولتی و رشد آن در جامعه و افزایش سطح تعامل بین سازمانهای غیر دولتی و دولت از اهداف این همایش به شمار می‌آید.

خالقی خاطرنشان کرد: وزارت کشور، استانداری اردبیل، شورای هماهنگی نمایشگاه، موسسه توانمندسازی فرهیخته، سازمان حفاظت از محیط زیست و سایر دستگاه‌ها در این همایش حضور دارند.

در ادامه شهدخت ده‌بزرگی عضو شورای هماهنگی سازمانهای مردم نهاد درباره مخاطبان و هدف این همایش افزود: در این برنامه حدود 200 نفر از نمایندگان سازمانهای غیردولتی و نمایندگان نهادهای دولتی مختلف و رسانه‌های جمعی شرکت خواهند داشت که از سراسر کشور و با رعایت سهمیه استانی و توازن موضع فعالیت از حوزه‌های مختلف زنان، جوانان، زیست‌محیطی، اجتماعی و خیره دعوت شده است.

وی افزود: به منظور بررسی تخصصی محورهای همایش، کارشناسانی از نهادهای مرتبط دولتی، علمی از جمله وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان بهزیستی دعوت شده‌اند و نتیجه اقدامات تخصصی خود را در نشست‌های آتی ارائه می‌دهند.

ده‌بزرگی بیان داشت: تعداد همایش‌های برگزار شده توسط سازمان‌های غیردولتی در سطح کشور در طی 2 دهه اخیر قابل توجه نبوده است ولی همین تعداد اندک هم اغلب، طیف خاصی را در بر داشته است. تاکنون 8 همایش توسط سازمانهای مردم‌نهاد در استانهای مختلف کشور برگزار شده است.

عضو شورای هماهنگی سازمانهای مردم‌نهاد افزود: شورای هماهنگی برگزاری همایش‌های سازمانهای غیردولتی ایران براساس اتفاقات و گزارش‌های جمع‌آوری شده از استان‌های مختلف کشور و نتایج نیازسنجی‌های منطقه‌ای انجام شده در هر سال از بین چند اولویت اول و با توجه به شرایط آن سال کمیته علمی همایش مشخص می‌کند.


4603647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جنوب و جنوب شرق آسیا طی هفته گذشته درگیر موج گرما بودند و دما در این مناطق تا ۴۵ درجه سانتیگراد نیز بالا رفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران به ارائه گزارشی از روند تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطار‌های تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی همراه با کارگاه‌های آموزشی را با عنوان «روانشناسی خودمانی» برگزار می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» متهمی که در خیابان گاندی زنی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهر گرگان دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران فراهم شده است که این امکان از اطاله دادرسی در رسیدگی‌ها جلوگیری می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور از تصویب مشخصات خودرو‌های برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی در یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است