ورزشی 03:20 - 01 مهر 1393
کارشناس تکواندو معتقد است بازیهای آسیایی اینچئون وقت برداشت زحمات تکواندوکاران، فدراسیون و بقیه زحمت کشان است.

اینچئون، زمان برداشت زحمات تکواندوکاران است

جمشید سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: فدراسیون تکواندو در این مدت برنامه ریزی خوبی را برای آماده سازی تیم ملی انجام داد و این برنامه ها زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی تیم ملی) به خوبی اجرا شد. برگزاری منظم و منسجم برنامه ها در روند آماده سازی ورزشکاران حرفه ای خیلی اهمیت دارد و خوشبختانه ورزشکاران ما هم روند خوبی را پشت سر گذاشته اند و کاملا آماده هستند.

وی افزود: بازیهای آسیایی اینچئون وقت برداشت زحماتی است که مسئولان فدراسیون،کادر فنی،اهالی تکواندو و خانواده های این ورزشکاران کشیده اند. تکواندوکاران ایران با نتایجی که در چند ماه اخیر گرفتند اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده اند. وقتی جوانان ما می‌توانند قهرمان چندین دوره جهان و المپیک را شکست دهند ثابت می‌کند که اگر به آنها اعتماد بشود و خودباوری لازم را داشته باشند می‌توانند همه را شکست دهند. هیچ چیز دور از دسترس نیست و تکواندوکاران ما نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند و هر کاری را می توانند انجام دهند.

داور بین المللی تکواندوی ایران با اشاره به اینکه آرامش و همدلی که کادر مدیریتی تیم ملی و فدراسیون برای تیم ایجاد کرده اند تاثیر مثبتی روی عملکردشان در اینچئون خواهد داشت، گفت: وقتی ورزشکار بدون توجه به حواشی و تنها با تمرکز روی تمرینات کارش را انجام می دهد خوبتر آماده می شود. در چنین شرایطی هر ورزشکار می تواند در مسابقاتی مهم مثل بازیهای آسیایی بهترین عملکردش را ارائه دهد. با شناختی که از مسئولان فدراسیون دارم در روند آماده سازی تیم ملی هم این موارد رعایت شده و آنها سعی کرده اند تا ملی پوشان فقط به فکر مسابقات باشند و به هیچ چیز دیگری فکر نکنند.

رییس هیات تکواندوی استان تهران در مورد عملکرد احتمالی ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: بازی‌های آسیایی مانند المپیک است و برای همه کشورها اهمیت دارد. کار ملی‌پوشان ما قطعا بسیار سخت خواهد بود، اما آنها نباید به خودشان استرس وارد کنند. آنها باید فقط به فکر ارائه بهترین عملکرد باشند و به چیز دیگری فکر نکنند.

سهرابی که در سه دوره بازی های آسیایی 2010 گوانگجو،2006 دوحه و 1998 تایلند قضاوت کرده است به تکواندوکاران ایران توصیه کرد که در مورد داوری استرس نداشته باشند: داوری تکواندوی ایران به روز است و تمام مسابقات لیگ با جدید ترین قوانین برگزار می شوند. ضمن آنکه ورزشکاران ما وقتی به مسابقات خارجی اعزام می شوند با قوانین جدید هم آشنا می شوند.کمیته داوران و سازمان تیم های ملی ارتباط خوبی با هم دارند و جدیدترین تغییرات را هم در میان می گذارند و خوشبختانه ملی پوشان ما از این نظر هم کاملا آماده هستند.

انتهای پیام


4774572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است