اجتماعی 09:43 - 27 آبان 1397
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی آلاینده‌ها در برخی از شهرهای صنعتی از امروز (۲۷ آبان ) تا پس فردا (۲۹ آبان ) خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه‌شنبه

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، از اواخر امروز (۲۷ آبان ماه) و طی روز آینده ( ۲۸ آبان ماه) در سواحل دریای خزر،  در استان های خراسان  شمالی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آبان ماه) خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود ، گفت‌: از امروز تا پس فردا (۲۹ آبان ماه) به تدریج روند افزایش آلاینده‌ها در برخی از شهرهای صنعتی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه‌ تاکید کرد: پس فردا (۲۹ آبان ماه) سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب  وارد کشور می‌شود. در این روز این سامانه سبب بارش‌های پراکنده ، گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در مناطق جنوبی شامل استان‌های بوشهر، فارس، جنوب اصفهان و به تدریج در بخش‌هایی از کرمان، هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان می‌شود.

وظیفه در بخش دیگری از صحبت های خود، درباره شرایط جوی تهران، اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ آبان ماه) کمی ابری و تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۱۶ و ۷ و ۱۴ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


9976141
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است