استانی 16:00 - 17 خرداد 1399
ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان خبر داد.  

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان‌شمالی

 سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه تریلی اقدام به جابجایی مواد مخدر می کنند بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، با اشاره به اینکه با تلاش مستمر پلیس، محل دقیق تردد این خودرو در شهرستان نهبندان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: بلافاصله موضوع به پلیس خراسان جنوبی اطلاع داده و اقدامات لازم انجام شد.

مظاهری با بیان اینکه با همکاری پلیس خراسان جنوبی ، خودروی مورد نظر شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی در عملیات مشترک و غافلگیرانه در شهرستان نهبندان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با تاکید بر اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، اظهارکرد: در همین رابطه یک دستگاه تریلی توقیف که با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ انتقال داده شد.

مظاهری با بیان اینکه متهم نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا به جهت کمک به سلامت جامعه و جلوگیری از فعالیت مجرمان و سوداگران مرگ در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


10562610
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است