علمی فناوری 15:39 - 28 اسفند 1397
با تولید قطعات داخلی دانش بنیان؛
۴۰ درصد نیاز بازار خودرو با تولید قطعات داخلی توسط یک شرکت دانش بنیان و با تکیه بر دانش بومی تامین شد.

۴۰ درصد نیاز بازار خودرو تامین شد

به گزارش ایسنا، عباسی مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره تولیدات این شرکت گفت: این توانایی وجود دارد که با به کارگیری دانش بومی استارت و دینام انواع خودروها، نیاز بازار خودروی کشور را تا ۴۰ درصد تأمین کنیم.

عباسی درباره واحدهای تولیدی این شرکت گفت: آبکاری، دایکست آلومینیوم و زاماک، ماشین کاری، تزریق پلاستیک، پرسکاری، طراحی و ساخت و مونتاژ استارت و دینام تشکیل شده و دارای دو آزمایشگاه پیشرفته مطابق تکنولوژی‌های جدید از جمله واحدهای تولیدی این شرکت است.

وی در ادامه گفت: سالن ماشین کاری و دایکست این شرکت با دامنه کاری تولید قطعات آلومینیومی و زاماک در زنجیره تأمین قطعات خودرو و با استفاده از فرایندهای دایکست و ماشین کاری نظام مدیریت کیفیت خود را را مطابق با الزامات استانداردهای، ساپکو و گروه RENAULT ایجاد، مستند، مستقر و نگهداری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به صورت مستقیم برای ۵۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌ایم که این نیروی انسانی شرکت را در جهت تولید محصولات دانش بنیان یاری می‌کند.

مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره صرفه ارزی این شرکت با تولید محصولات دانش بنیان گفت: با توجه به تولید قطعات خودرو در کشور و با کاهش قیمت ۳۰ درصدی ما به نسبت نمونه خارجی این قطعات صرفه جویی ارزی بسیاری داشته‌ایم.

وی درباره برنامه صادرات این شرکت دانش بنیان گفت: در حال حاضر در حال انجام مذاکراتی با روسیه هستیم تا محصولات دانش بنیان خود را به این کشور صادر کنیم.

طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عباسی درباره دریافت حمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: در حال انجام اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات از طریق معاونت علمی و فناوری برای توسعه تولیدات دانش بنیان این شرکت هستیم و سعی داریم تا از نیروهای نخبه در قالب استفاده از امریه استفاده کنیم.

پایان پیام


10082904
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدتی پس از گوشی گلکسی A54، حالا یک به‌روزرسانی غیرمنتظره برای A35 نیز منتشر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رقابت بیش از یک میلیون نفر از داوطلبان ۵ گروه آزمایشی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز پایان یافت، کنکوری‌ها نیمه اول مردادماه منتظر نتیجه اولیه آزمون خود باشند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از متخصصان در مؤسساتی از جمله دانشگاه «هوکایدو»‌ ژاپن می‌گویند بنابر نتایج یک مطالعه گسترده، باکتری‌های مقاوم به دارو ممکن است از جامعه انسانی به محیط‌های آبی و حیات وحش منتقل شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نوعی نانوحباب مغناطیسی موسوم به اسکایرمیون، به عنوان گزینه آتی برای تولید بیت‌های کامپیوتر‌ها است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سندرم ناخن زرد یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دفترچه سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات نیز از سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در فاصله ۵۰ تا ۶۰ میلیون سال نوری از زمین، انفجار‌های ستارگانی مرموزی در کهکشان NGC ۴۳۸۳ رخ می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» موجودات فضایی و جستجو برای حیات فرازمینی منبع دائمی کنجکاوی برای انسان‌ها به طور کلی و دانشمندان به طور خاص بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است