گوناگون 10:35 - 22 مهر 1398
همان‌طور که با پیشرفت تکنولوژی تولید و نیاز مشتری، شاهد افزایش روزافزون تنوع و کیفیت در تولید و عرضه کالاهای مختلف در برندهای مختلف هستیم، روند مشابه در تجهیزات پزشکی و کالای سلامت نیز اتفاق افتاده است.

لزوم خرید تجهیزات پزشکی از تیم مهندسی پزشکی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افراطب، این تنوع و گستردگی، علاوه بر وابستگی روزافزون بیماران و متخصصان درمان به تجهیزات به‌روز و استاندارد، بستر مناسبی نیز در اختیار شرکت‌ها و فعالان اقتصادی برای کسب‌وکار تجهیزات پزشکی فراهم کرده است. در حال حاضر در بورس کالای پزشکی کشور، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی متعدد، اعم از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده، نمایندگی‌های فروش، مراکز پخش و توزیع، بنگاه‌داران و مغازه‌داران تجهیزات پزشکی حضور دارند. با توجه به هزینه سالانه تامین تجهیزات پزشکی و همچنین خطرات احتمالی که این تجهیزات ممکن است برای بیماران و پرسنل درمان داشته باشند و از طرف دیگر وجود تنوع در کالاها و کشورهای تولیدکننده، لزوم دانش مهندسی پزشکی بیش از هر زمان در نظارت، مدیریت و تامین کالای پزشکی احساس می‌شود. شرکت افرا طب گلسار شامل تیم متخصص مهندسی پزشکی و پزشکان متخصص، در حال خدمت‌گزاری مشاوره و فروش صفر تا صد تجهیزات پزشکی با دراختیار داشتن مجوزهای قانونی و مدارک تحصیلی معتبر می‌باشد.

متاسفانه در خرید، فروش و تجارت تجهیزات پزشکی، شرکت‌ها و مجموعه‌های اندکی وجود دارند که دارای حداقل استانداردهای وجود علم و سواد در زمینه تجهیزات پزشکی (چه علم آکادمیک تحصیلی و چه علوم تجربی تخصصی) باشند و صرفا به‌عنوان یک کالای تجاری به این تجهیزات نگاه می‌شود و این امر ممکن است خطرات و زیان‌های جبران‌ناپذیری را برای بیماران گرامی، پزشکان ارجمند و شاید مجموعه مراکز درمانی کشور داشته باشد.

کالاهای پزشکی با توجه به کاربرد معمولاً در چند گروه اصلی طبقه‌بندی می‌شوند: کالای پزشکی کلینیکال و پیشرفته، کالای پزشکی مصرفی، کالای پزشکی بیمار در منزل، کالای هتلینگ، ابزار معاینه و ابزار سنجش خانگی و ... . از گروه کالاهای پزشکی کلینیکال می‌توان به انواع دستگاه سونوگرافی، دستگاه اکو قلب، نوار قلب (ECG)، اسپیرومتری، مانیتورهای علائم حیاتی، پمپ تزریق سرنگ، الکتروکوتر، الکتروشوک و انواع ساکشن و ... اشاره کرد. استاندارد بودن این تجهیزات و مطابقت آن‌ها با نیاز بیمار و پزشک متخصص اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که تاثیر مستقیم بر عملکرد و تشخیص پزشک و در نهایت جان بیماران دارد. شرکت افرا طب با بهره‌گیری از کادر پزشکان و مهندسین پزشکی و دانش روز، بهترین مشاوره را در خرید و ارتقاء این تجهیزات به مراکز درمانی ارائه می‌دهد.

از دیگر گروه‌های تجهیزات پزشکی مهم و پرکاربرد، کالاهای مورداستفاده برای نگهداری بیمار در منزل است. از این دسته کالاها می‌توان به انواع اکسیژن ساز، دستگاه سی پپ، دستگاه بای پپ، کپسول‌های اکسیژن، تجهیزات توان‌بخشی، ویلچر، انواع تخت و تشک مواج و ... اشاره کرد. از آنجایی‌ که در خرید و استفاده از این تجهیزات، معمولاً پزشک متخصص حضور ندارد و بعضی از این دستگاه‌ها با جان بیمار در ارتباط هستند، بیش از هر زمان دیگری، لزوم وجود متخصص مهندسی پزشکی در فرایند خرید، نصب و خدمات پس از فروش این تجهیزات احساس می‌شود. شرکت افرا طب با کمک دانش مهندسی پزشکی و مشاوره پزشکان متخصص خود، بیماران را در تمام مراحل خرید، نصب و استفاده از دستگاه‌های بیمار در منزل یاری می‌دهد.

کالای پزشکی مصرفی و هتلینگ (انواع تخت، ترالی و ...) با توجه به مصرف بالا و تماس مستقیم که با بیمار دارند باید همواره مطابق با استانداردهای نوین ساخت و عرضه تجهیزات پزشکی باشند تا نیاز بیمار را به بهترین وجه برآورده کنند. همچنین ابزار معاینه پزشکی و ابزار سنجشی (مانند فشارسنج، دستگاه تست قند خون و ...) به دلیل اهمیتی که در تشخیص فاکتورهای سلامت بیمار دارند و همچنین تنوع گسترده‌ای که در برندها و کشورهای سازنده آن‌ها وجود دارد، همواره نیاز به دانش مهندسی پزشکی در تشخیص دستگاه استاندارد و مناسب این گروه کالاها، برای مصرف خانگی یا کلینیکال احساس می‌شود. شرکت افرا طب با شناسایی برندهای معتبر و تطابق آن‌ها با نیاز بیمار و پزشک، بهترین مشاوره را در خرید این گروه از تجهیزات عرضه می‌کند.

قبل از اقدام به خرید هر نوع ملزومات و تجهیزات پزشکی، با شرکت افرا طب گلسار مشورت کنید تا بهترین انتخاب و نتیجه را به دست آورید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10265852
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است