سیاسی 22:53 - 21 دی 1397

بهانه کردن تحریم‌ها به عنوان عامل بازدارنده در توسعه پذیرفتی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند عصر امروز در آئین میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در سالن اجتماعات فرهنگیان اندیمشک عنوان کرد: در سیره و روش اهل بیت (ع) سبک زندگی اسلامی به عنوان چراغ راه امروز و فردای جامعه مشهود است.

وی افزود: زندگی حضرت زینب (س) درس‌های بزرگ در حوزه علم، دانش، از خودگذشتگی و راه و روش زندگی را به همه زنان و مردان در طول تاریخ به درستی برای شکوفایی و توسعه فرهنگی، اقتصادی و همه‌جانبه آموزش می‌دهد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری اندیمشک برنامه گسترده انجام شده است، اظهار کرد: هرگز تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و معتقد هستیم باید با برنامه‌ریزی، راه توسعه پایدار شهرستان، منطقه، استان و کشور را هموار کرد. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اقدامات در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار را نیازمند زمان و ثبات دانست و گفت: در حوزه فولاد، شیلات و صنعت با صبر و برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد توسعه هستیم.

 حسنوند، اقدامات شهرستان اندیمشک در حوزه صنعت، انرژی و کشاورزی در شهرستان اندیمشک را اثرگذار و حلقه‌ای برای توسعه همه‌جانبه شهرستان نامید و اظهار کرد: برای توسعه و رفع دغدغه اشتغال در زمینه‌های مختلف صنعت در اندیمشک، برنامه‌ریزی و طرح‌هایی در حال انجام است که نیازمند زمان و بردباری است.

وی، بهانه تحریم برای کم‌کاری در کشور را قابل قبول ندانست و افزود: باید به دور از حواشی به دنبال توسعه بوده و در حوزه صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌ها، بدون رسمیت‌شناختن تحریم‌ها به دنبال فعالیت باشیم. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری را مهم‌ترین دغدغه کشور دانست و بیان کرد: در عرصه اشتغال، پروژه‌هایی تحت عنوان کنسانتره و فرو آلیاژ در حال اجرا و باید به مبحث جذب سرمایه‌گذار برای توسعه پایدار بیش از گذشته برنامه انجام شود.

وی تصریح کرد: قطار توسعه و پیشرفت شهرستان در جای‌جای شهرستان و روستاها به حرکت درآمده و شهرستان با سرعت در مسیر و محور توسعه به حرکت درآمده و شتاب آن بیشتر بیش از گذشته خواهد بود.

حسنوند، نشاط و شادابی در جامعه را موتور حرکت و توسعه شهرستان دانست و اظهار کرد: نشاط با حفظ حدود اسلامی پیشرفت و توسعه را روز به روز بیشتر و پویایی را در جامعه فراهم خواهد آورد که مدیران باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با تاکید بر نشاط به عنوان عاملی برای توسعه شهرستان گفت: همان‌گونه که در اربعین میزبان زوار هستیم در سایر ایام نیز باید در کنار هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان، استان و کشور تلاش کرده و با ایجاد نشاط در جامعه زمینه توسعه و پویایی جامعه را فراهم کرد.


10025024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است