بین‌الملل 11:26 - 29 آبان 1393
باشگاه خبرنگاران زینب خواجه آزاد شد
زن فعال حقوقی بحرینی که باردار و در انتظار تولد فرزندش به سر می برد به صورت غیرمنتظره ای از زندان آزاد شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  زینب الخواجه، فعال حقوقی بحرینی که به اتهام توهین به پادشاه زندانی شده بود ، به صورت غیرمنتظره ای از زندان آزاد شد.


مقام های امنیتی آل خلیفه، دیروز چهارشنبه 19 نوامبر 2014  به طور غیر منتظره، "زینب الخواجه" فعال حقوقی بحرینی را از زندان آزاد کردند.


وی به اتهام توهین به پادشاه بحرین از 14 اکتبر گذشته در زندان به سر می برد.


سایت مرآه البحرین نوشت: "محمد الواسطی"، وکیل مدافع زینب الخواجه در صفحه توئیتر خود نوشته است که "آزادی زینب الخواجه" بدون ارائه هرگونه درخواستی صورت گرفته است.


زینب الخواجه که باردار است و در انتظار تولد فرزندش به سر می برد، گفت: تصمیم دارد که فرزندش را "عبدالهادی" همنام پدرش بخواند.


پدر زینب عبدالهادی الخواجه به اتهام توطئه و تحریک مردم برای تظاهرات علیه رژیم آل‌خلیفه در ماه مارس 2011، به حبس ابد محکوم شده است.




انتهای پیام/

5226702
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیران خارجه مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه و حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار دادند و وزیر خارجه قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ تاکید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری امروز (دوشنبه) از تشدید تحرکات نظامی اشغالگران آمریکایی در پایگاه‌های غیرقانونی خودشان در سوریه، از ترس تشدید ضربات موشکی و پهپادی مقاومت خبر داده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی که پس از حمایت این شرکت از جنگ غزه اتفاق افتاد، تعطیل کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی عدم رای اعتماد احتمالی به حمزه یوسف، نخست وزیر مسلمان اسکاتلند اعلام کرد قصد دارد استعفا بدهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه انگلیس به دلیل اجاره یک جت لوکس به ارزش ۴۲ میلیون پوند برای تور اخیر آسیای مرکزی خود مورد انتقاد قرار گرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه انگلیس به دلیل اجاره یک جت لوکس به ارزش ۴۲ میلیون پوند برای تور اخیر آسیای مرکزی خود مورد انتقاد قرار گرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد مقامات بهداشتی فلسطین در غزه دیگر نمی‌توانند تمام شهدای خود را بشمارند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به جنگ‌طلبی سران کابینه صهیونیستی و به حال خود رها کردن اسرای این رژیم، کابینه نتانیاهو را جنایتکار خواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی اعلام کردند در قسمتی از استان حضرموت یمن که در اشغال امارات است، تصاویر پادشاه و ولیعهد عربستان را پایین کشیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اقدامات سرکوبگرانه در محوطه دانشگاه‌های آمریکا، در تضاد مطلق با چیزی است که ایالات متحده آن را حفظ آزادی‌ها و تضمین حق تظاهرات مسالمت‌آمیز می‌داند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است