استانی 13:28 - 07 بهمن 1398
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:
ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: بازیکنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند.

هر بازیکنی آماده نباشد، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهد

عباس هاشم‌پور در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در بندرعباس، در گفت و گو با ایسنا، افزود: شرایط اردوی بندرعباس خیلی خوب است. البته بارندگی شدید و غافلگیرکننده‌ای در دو روز گذشته رخ داد و باعث شد که نتوانیم در زمین ساحلی تمرین کنیم. با همکاری خیلی خوب مسئولان شهرداری بندرعباس در بحث میزبانی از این اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، برنامه را تغییر دادیم و به سالن وزنه رفتیم. همچنین روز گذشته هم در زمین ساحلی سورو به تمرین پرداختیم.

وی بیان کرد: بعد از استراحت دو ماه و نیمه که پس از کسب مقام سوم بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی و مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ به بازیکنان دادیم، این اردو با محوریت بدنسازی و آمادگی جسمانی در حال برگزاری است و این بخش از تمرینات زیر نظر دکتر نوشادی –مربی بدنساز تیم ملی به خوبی در حال اجراست. همچنین در مباحث تاکتیکی هم تمرینات ویژه‌ای داریم که در نوبت عصر به آن می‌پردازیم.

هاشم‌پور با اشاره به میزان آمادگی فعلی بازیکنان پس از استراحت طولانی مدتی که داشتند، اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان ما تفکر حرفه‌ای دارند و در هر شرایطی به فکر وضعیت خود هستند. البته با شناختی که از کادرفنی دارند، به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند. هرچند که خودم و نصراله‌زاده هم با بچه ها به صورت تلفنی در تماس بودیم و تمریناتشان را باهم بررسی می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: در این اردو امیرحسین اکبری و محمد مرادی را به دلیل مصدومیت و پیگیری مراحل فیزیوتراپی در اختیار نداریم. ضمن اینکه سعید پیرامون هم به دلیل مشکلات شخصی ناشی از سیل سیستان و بلوچستان قادر به همراهی تیم در این اردو نبود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه‌ای از مدیران، مسئولان و به خصوص شهردار بندرعباس داشته باشم که علاوه بر حمایت‌های کامل، حضور گرم آن ها را در اردو داریم و به طور مداوم حضوری و غیر حضوری پیگیر وضعیت کمی و کیفی اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر بندرعباس هستند.

انتهای پیام


10364935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است