گوناگون 10:02 - 07 خرداد 1394
رییس دانشگاه تبریز:
رییس دانشگاه تبریز گفت: املاک معارض با اراضی دانشگاه تبریز به یکباره پیدا شدند در حالی که هشت سال پیش، چنین معارض‌هایی وجود نداشتند.

املاک معارض با اراضی دانشگاه تبریز به یکباره پیدا شدند

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد رضا پورمحمدی در نشست تخصصی اساتید حقوق دانشگاه‌های تبریز ، آزاد تبریز و شهید مدنی آذربایجان با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان سابق این دانشگاه گفت: در منطقه خلعت پوشان تبریز، بیش از 280 هکتار زمین داریم که در گذشته معارض نداشتند ولی در اثر سیاست های غلط و اهداف نامشروع مسئولان قبلی دانشگاه، در حال حاضر به یکباره املاک معارض با اراضی این دانشگاه پیدا شده است .

رییس دانشگاه تبریز خطاب به معاون حقوقی ریاست جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد:تعرض به املاک دولتی این دانشگاه توسط افرادی صورت گرفته که در سال های گذشته خودشان از مسئولان و مقامات استان بوده اند و از معاونت حقوقی ریاست جمهوری می خواهیم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات حقوقی در این خصوص اقدام کند .

وی افزود: این دانشگاه به لحاظ تاسیس، رتبه دوم را پس از دانشگاه تهران به خود اختصاص داده ولی معمولا از لحاظ نقش آفرینی در تمامی حوزه های اجتماعی، علمی، فرهنگی ، هنری و غیره دارای رتبه اول بوده است .

وی با بیان اینکه این دانشگاه بیش از 200 هزار نفر دانشجو دارد ادامه داد : 40 درصد دانشجویان دانشگاه تبریز را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهد .

پورمحمدی گفت: سالانه بیش از 1500 مقاله از اساتید و دانشجویان این دانشگاه در نشریات معتبر ملی و بین المللی چاپ می شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهم ترین نشانه مدنیت یک جامعه را اطلاع مردم آن جامعه از حقوق و تکالیف خود عنوان کرد و افزود: دفتر حقوقی دانشگاه تبریز در راستای افزایش سطح سواد حقوقی دانشجویان و کمک به آنان در حل مسایل روزمره، مشاوره های حقوقی رایگان به اعضای هیات علمی و دانشجویان ارایه می کند.

انتهای پیام


6458896
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است