اجتماعی 16:41 - 10 مرداد 1393
رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری اعضای باند سارقان مامورنمایی که برای اتباع بیگانه نقشه کشیده بودند، خبر داد.

اخاذی سارقان مامورنما از اتباع بیگانه

سرهنگ سید عباس ناز رفتار در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات شهروندان مبنی بر فعالیت مجرمانه دو جاعل که تحت عنوان مامور درزمینه سرقت به عنف، زورگیری و اخاذی از مردم و علی الخصوص افراد کارگر و تبعه افغان در سطح حوزه استحفاظی فعالیت می کردند؛ رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که این افراد با یک دستگاه موتورسیکلت طفاقد پلاک و در حالی که ادوات و وسایل نظامی از جمله بی سیم، دست بند و سلاح کمری به همراه دارند اقدام به سرقت پول وجه نقد و گوشی تلفن همراه می کنند، گفت: دستگیری این افراد در دستور کار عوامل معاونت تجسس کلانتری قرار گرفت.

نازرفتار با بیان اینکه در اولین روز از مرداد ماه، ماموران کلانتری در حین گشت زنی در اتوبان یادگار امام(ره) متوجه حرکات مشکوک دو نفر شدند، گفت: این افراد در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه بودند که در توقف و بازرسی از این افراد که خود را به نام های یاشار 18ساله و منصور17 ساله معرفی کردند؛ یک قبضه سلاح کمری مشکی رنگ آهنی بدون شماره قلابی که تداعی کننده اسلحه واقعی است کشف و هر دو نفر تحت الحفظ به کلانتری دلالت و موتورسیکلت بدون پلاکشان نیز به پارکینگ انتقال شد.

وی افزود: در بازجویی صورت گرفته این افراد صراحتا به بزه ارتکابی و سرقت به عنف و اخاذی تحت عنوان مامور از افراد تبعه افغان اعتراف کرده و اعلام داشتند با همدستی یکی دیگری از دوستانشان به نام «مسیب» مرتکب سرقت و سپس متواری شدن از محل می کردند و اسلحه مکشوفه را برای عادی جلوه دادن و جلب اطمینان مالباختگان به مامور بودن حمل می کردند.

نازرفتار گفت: تعداد 7 الی 8 نفر به این شیوه سرقت کردند و گوشی های مسروقه را در حاشیه پاساژ علاالدین به فروش می رساندند و متهمان نیز پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات تخصصی و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


4366080
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است