سیاسی 10:43 - 02 اسفند 1398

دادستان کل کشور رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات رأی خود را به صندوق انداخت.

دادستان کل کشور رای داد خبرگزاری ایسنا

10404307
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند و به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پورابراهیمی گفت: اگر مشکل نرخ تامین مالی را در حوزه فعال‌سازی بنگاه‌ها حل نکنیم، قطعا جهش تولید برای امسال تحقق پیدا نمی‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است