استانی 22:32 - 04 اسفند 1398
مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور اعلام کرد:
ایسنا/کردستان مدیرعامل موسسه بهمن سبز از راه اندازی پردیس سینمایی شهرستان سقز با ۳ سالن نمایش خبر داد.

راه اندازی پردیس سینمایی شهرستان سقز در سال ۹۹ 

 سید مصطفی حسینی شامگاه یکشنبه( ۴ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به استاندارد بودن پردیس بهمن سنندج، اظهار کرد: پردیس بهمن سنندج جزو بهترین سالن های سینمای کشور است، بر همین اساس می‌خواهیم ۴ سالن دیگر به این مجموعه اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه سالن سینمایی روباز در این پردیس راه اندازی می شود، عنوان کرد: در کنار این سالن روباز سالن های سینمای کودک، خانواده و کافه سینما راه اندازی می شود تا با این کار شاهد فیلم سوزی نباشیم.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز در ادامه بیان کرد: استقبال مردم کردستان از سینما بسیار خوب ارزیابی می شود و این مهم نشان از مدیریت خوب در حوزه هنری استان است.

وی به راه اندازی پردیس سینمایی سقز پرداخت و تصریح کرد: شهرستان سقز بعد از سنندج بیشترین جمعیت را دارد و بر همین اساس نیاز است که یک مجموعه سینمایی استاندارد در این شهر راه اندازی شود.

حسینی با بیان اینکه پردیس سینمایی سقز با ظرفیت ۴۰۰ صندلی و ۳ سالن در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید،گفت: امروز برای اینکه خانواده ها با سینما آشتی کنند باید یک مجموعه خوب و درخور شان خانواده‌ها راه‌اندازی شود .

مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور براورد هزینه مجموعه سقز را سه و نیم میلیار اعلام کرد و افزود: کلنگ زنی پردیس سینمایی شهرستان سقز از فردا پنجم اسفندماه با همکاری حوزه هنری و استانداری کردستان آغاز و در سال آینده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: در کل کشور ۱۰۳ پرده نمایش داریم که امیدورایم تا پایان سال ۹۹ این مهم را تا ۱۰۰ پرده ارتقا بدهیم.

در ادامه این نشست غلام رضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش و مدیر پخش حوزه هنری کشور گفت: پردیس های سینمایی استان کردستان از باکیفیت ترین تکنولوژی های روز بهره مند است و این مهم ببسیا قابل اهمیت است.

وی افزود: بهمن سبز همیشه حامی فیلم هایی است که محوریت خانواده را به خوبی نشان بدهد.

فرجی گفت: فیلم خوب، باکیفیت و تمیز در کنار یک سالن استاندارد می‌تواند خانواده ها را به سینما بکشد و اگر این اتفاق بیشتر بیافتند آسیب ها در جامعه کاهش پیدا می کند.

فرجی در پایان یادآورشد: به دلیل جلوگیری شیوع بیماری کرونا در جامعه پردیس های سینمایی در کل کشور تا آخر هفته جاری تعطیل می باشد و برای بازگشای آن در هفته های آینده نیاز به تصمیمات مقامات است.

انتهای پیام


10410054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است