سیاسی 14:13 - 15 اسفند 1393
نوبخت خبر داد:
سخنگوی دولت از تغییر در نحوه برگزاری برنامه‌های نشست خبری سخنگوی دولت در سال جدید خبر داد و گفت: بر اساس رویه جدید، روزهای سه‌شنبه در دفتر سخنگوی دولت نشست‌های خبری برگزار می‌شود.

نشست‌های خبری سخنگوی دولت در سال 94 با شیوه جدید برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی دولت و شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی از تغییر در نحوه برگزاری برنامه‌های نشست خبری سخنگوی دولت در سال جدید خبر داد.

نوبخت با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع درباره همه مسائل از جمله عملکرد دولت و ایجاد وحدت رویه در موضع‌گیری‌ها، از ایجاد تغییر در نحوه برگزاری نشست‌های خبری خود در سال جدید خبر داد و اظهار داشت: از آغاز سال 94، جلسات نشست خبری سخنگوی دولت منحصر به روزهای چهارشنبه و بعد از جلسه هیئت وزیران نخواهد بود، بلکه از این پس نشست‌های خبری، در روز سه‌شنبه هر هفته توسط دبیرخانه شوای اطلاع‌رسانی دولت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال جدید ساعات مشخصی را با هماهنگی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت به این امر اختصاص خواهد داد، افزود: بر اساس رویه جدید، بنده در روزهای سه‌شنبه در دفتر سخنگوی دولت مستقر خواهم بود و مطالب و گزارشات دستگاه‌های مختلف را جمع‌بندی کرده و برای انعکاس در نشست خبری آماده خواهم کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سال آینده احتمالاً سوای از نشست‌های خبری، جلسات دوره‌ای با جمعی از اصحاب رسانه خواهد داشت، از رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه درخواست کرد تا سخنگو و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت را در انعکاس به موقع و دقیق اخبار و عملکرد دولت به مردم و افکار عمومی کمک کنند.


5985328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است