استانی 19:27 - 02 بهمن 1397

بروکراسی اداری سرمایه گذاران را برای فعالیت در ایلام مایوس می کند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در نشست اعضای شورای مشورتی دستگاه های اجرایی در استانداری ایلام اظهار داشت: جذب سرمایه گذار فرآیند بسیار دشواری است و با تلاش برخی افراد را برای مشارکت در اجرای پروژه ها در استان حضور می یابند ولی به دلیل بروکراسی اداری و بین دستگاهی برخی از آنها قید ادامه کار را می زنند.

وی افزود: مردم انتظار دارند دستگاه ها موانع و مشکلات پیش روی رونق تولید و کسب و کار را بردارند نه اینکه خود پیش پای سرمایه گذاران سنگ اندازی کنند.

استاندار ایلام گفت: نقش مشاوران دستگاه های اجرایی که باید از میان نخبگان و افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی انتخاب می شوند در این زمینه بسیار تعیین کننده است و می توانند با ارائه راهکارهای لازم مدیران را در انجام امور یاری کنند.

سلیمانی دشتکی از عموم مدیران اجرایی خواست استعلامات غیر ضرور را حذف و حداکثر سرعت را در بررسی درخواست های ارباب رجوع بویژه در حوزه تولید و کسب و کار انجام دهند.

وی یادآور شد: یکی از برنامه های استان به منظور هماهنگ کردم برنامه های توسعه استان تنظیم سند آمایش سرزمینی است که در صورت نهایی شدن برنامه های توسعه ایلام در افق ۲۰ ساله بر اساس این سند انجام و برنامه ریزی خواهد شد.

ایوب درویشی معاون امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این جلسه از صدور ۱۸۰ مجوز بی نام برای سرعت بخشی در روند جذب سرمایه گذار در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در راستای این برنامه شاهد بهبود وضعیت تولید و کسب و کار در ایلام باشیم.

احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام نیز گفت: بیش از ۹۵ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه برای حل مشکلات پیمانکاران به صورت نقدی تخصیص یافته و برای تامین نیاز برخی از پیمانکاران استان نیز تسهیلات بانکی به منظور سرعت بخشی به تکمیل پروژه ها بزودی پرداخت می شود.


10035508
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است