اجتماعی 19:04 - 07 فروردین 1394
تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به مدیران کل و ستادی سازمان اوقاف و امور خیریه برای ترویج فرهنگ وقف و وقف ثلث اموال بر اساس چهارچوب شرع و قانون تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از ستاد خبری طرح ملی آرامش بهاری ، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، تقویت ارتباط با هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه، تقویت ارتباط با علمای بلاد بر اساس احترام و تکریم آن ها و تقویت ارتباط با هیئت های مذهبی در مناسبت های مختلف را از اولویت های کاری مدیران در سال جدید عنوان کرد.



وی افزود: نهادینه سازی حضور روحانیون مؤمن و متدین در امامزادگان برای تبلیغ و ترویج دین و اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر اولویت های کاری مدیران در سال جدید باید باشد.



وی همچنین به بحث نظارت و کنترل اجرای برنامه ها در سازمان اوقاف و امور خیریه نیز تاکید کرد و اظهارداشت: نظارت ها باید بیش از پیش دقیق تر شود تا با ارزیابی های دقیق، بهنگام و به روز و بدون ملاحظه، شاهد پیشرفت های خوبی در فعالیت های فرهنگی، حقوقی و عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه باشیم.



رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان ها نیز تاکید کرد که در سال 94 به بحث اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشند و نسبت به دو برنامه یعنی بحث به روز رسانی اجارات و سنددار کردن موقوفات پیش روند.



وی تأکید کرد: مدیران کل ، برنامه های جاری سازمان اوقاف و امور خیریه را از برنامه های تحولی تفکیک کنند و آن ها را در اولویت فوق العاده قرار دهند.



وی مهم ترین هدف سازمان اوقاف و امور خیریه را تحول در مدیریت، تحول در مسایل اقتصادی و منابع انسانی دانست که تحقق این امور باید از برنامه های سالانه سازمان جدا شود.



حجت الاسلام محمدی ضمن تأکید بر محاسبه مفاصاحساب متولیان موقوفات از طریق سامانه ، گفت: مدیران باید نسبت به همراهی با متولیان موقوفات و وارد کردن اطلاعات آن ها به سامانه اهتمام بیشتری داشته باشند و مفاصاحساب متولیان موقوفات را تنها از طریق سامانه انجام دهند.



وی افزود: در برنامه ریزی ها و پیشبرد اهداف به وضعیت اقتصادی کشور و چالش های موجود توجه کنیم، تا مبادا برنامه های رویایی و فرا تر از ظرفیت موجود پیش بینی شود.



نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه به مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان ها تاکید کرد که برای تبلیغ وقف، مشاوره و جهت دهی صحیح واقفین برای ثبت موقوفات بر اساس نیازهای روز، اهتمام داشته باشند.ضمن اینکه ایجاد مرکز تجزیه و تحلیل اطلاعات مدیریت از مهم ترین اقداماتی است که باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.



وی همچنین تشکیل اطلاعات موضوعی نسبت به موقوفات و نیز ورود اطلاعات GIS و نظارت دقیق بر کار پیمانکاران را از دیگر اولویت های کاری مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه برشمرد.



اجتمام(1)**1776

انتهای پیام /*


6103467
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل ۱۶۳ بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است