استانی 09:25 - 20 فروردین 1399
سخنگوی پالایشگاه اصفهان:
ایسنا/اصفهان سخنگوی پالایشگاه اصفهان گفت: در حال حاضر و تا امروز مشکل خاصی در خصوص ذخیره بنزین در پالایشگاه اصفهان وجود ندارد و احتمال می رود از هفته آینده مصرف بنزین در استان و کشور دوباره افزایش یابد.

مشکلی در ذخیره‌سازی بنزین نداریم

محمدصادق حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت ذخیره سازی بنزین در مخازن این شرکت با توجه به کاهش مصرف آن بعد از شیوع کرونا به خصوص در ایام نوروز، اظهار کرد: هم اکنون در بحث تولید با توجه به شرایط موجود، بخشی از بنزین تولیدی را ذخیره سازی کرده ایم، همچنین شرکت پخش نیز از ظرفیت ذخیره سازی بنزین در این شرایط استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: البته احتمال می رود از هفته آینده مصرف بنزین در استان و کشور دوباره افزایش یابد.

سخنگوی پالایشگاه اصفهان با اظهاربی اطلاعی از میزان بنزین ذخیره سازی شده در پالایشگاه اصفهان در پی شیوع کرونا، تصریح کرد: بخشی از بنزین تولیدی پالایشگاه در مخازن این مجموعه ذخیره می شود، اما از میزان ذخیره بنزین شرکت پخش بی اطلاع هستم.

وی گفت: در حال حاضر و تا امروز مشکل خاصی در خصوص ذخیره بنزین در پالایشگاه اصفهان وجود ندارد، البته چاره اندیشی در این باره انجام شده است.

حاجیان همچنین یادآور شد: تولیدات بنزین پالایشگاه اصفهان به طور معمول در محدود ۱۶ استان پخش و توزیع می شود و احتمال می رود شرکت پخش نیز از امکانات ذخیره سازی در سایر بخش ها استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان در مصوبه ای در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، ۹ میلیارد تومان جهت مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته است، افزود: این شرکت ۶ میلیارد تومان این اعتبار را در اختیار شهرداری اصفهان قرار داده است.

سخنگوی پالایشگاه اصفهان اضافه کرد: از سوی دیگر ۳ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تخصیص یافته است.

چندی پیش مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان از کاهش ۸۵ درصدی مصرف بنزین در روز ۱۳ فروردین و کاهش ۵۴ درصدی آن در ایام نوروز امسال در سطح استان خبر داد.

همچنین بنابر اعلام رئیس انجمن جایگاه داران استان اصفهان به ایسنا اعلام کرده بود؛ میزان فروش بنزین و نفت گاز استان طی نوروز ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش داشته است، در حالیکه هر ساله حتی در این برهه از زمان با افزایش ۲۰ درصدی فروش مواجه بودیم.

انتهای پیام


10475029
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است