استانی 15:52 - 01 تیر 1397

مذاکره با آمریکا خیانت به ملت است/ ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد فوادیان در خطبه‌های نماز جمعه نخستین روز تابستان۹۷، به میزبانی مصلای دامغان ضمن اشاره به نامه برخی افراد برای مذاکره با آمریکا، تأکید کرد: امروز شاهد جنایت‌های آمریکا در منطقه و حتی فراتر از آن هستیم و برخی با دیدن این جنایات باز از مذاکره سخن می‌گویند که این‌یک نوع اشتباه بزرگ است.

وی بابیان اینکه آمریکا هم‌اکنون به خاطر جرائم و جنایاتش در منطقه می‌بایست به دادگاه جهانی کشیده شود، افزود: چگونه دم از مذاکره با این کشور زده می‌شود؟ این امر که آمریکا در پشت با خنجری در دست به مذاکره با کشورها می‌آید نکته‌ای واضح است.

ضرورت ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ دشمنان

امام‌جمعه موقت دامغان بابیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌وقت به مذاکره با آمریکا دست نخواهد زد، افزود :در شرایطی که آمریکا به فکر خنجر زدن به ایران است ما مذاکره را خیانت به امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی می‌دانیم و این موضع صریح مردم انقلابی ایران اسلامی محسوب می‌شود.

فوادیان با اشاره به‌ضرورت ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی، گفت: مذاکره‌ای که سراسر توطئه و خیانت و دسیسه است، توسط ملت ایران پذیرفته نخواهد شد و دشمنان به توطئه شومشان نخواهند رسید.

وی افزود: ترامپ انسانی دارای مشکلات روانی است که باوجود سیاست‌های غلط، مشت آمریکا و جنایاتش را برای جهانیان بازکرده است.

مدیریت مصرف آب مد نظر مسئولان و مردم

امام‌جمعه موقت دامغان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه با صلابت به مقابله با جرایم پرداخته و عدالت را در دستور کار دارد و این امر مهمترین رکن اعتماد مردم به این دستگاه است.

فوادیان در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به فصل تابستان و بحران خشکسالی در سراسر استان سمنان و شهرستان دامغان، تاکید کرد: باید دو اقدام عاجل توسط مسئولان و مردم برای رفع و یا کاهش تبعات بحران خشکسالی صورت گیرد که نخستین آن‌ها مدیریت مصرف در حوزه آب شرب و استفاده شخصی است.

وی افزود: دیگر بخش حائز اهمیت، تغییر الگوی کشت به سوی محصولاتی است که آب کمتری را نیاز داشته و بازدهی بیشتری دارند که این امر نیز می بایست توسط جهاد کشاورزی ترویج شود.


9818768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است