بین‌الملل 17:55 - 22 بهمن 1394
العالم - سخنگوی وزارت کشور عربستان گفت، 6 نفر در حمله مسلحانه امروز(پنجشنبه) یک معلم به دفتر آموزشی واقع در جنوب غرب این کشور کشته شدند.

معلم سعودی شش نفر را در حمله به مرکز آموزشی کشت

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم سرلشگر "منصور الترکی" اعلام کرد: در این حمله که در منطقه "جازان" روی داد ، چهار نفر زخمی شدند.

رویترز به نقل از سخنگوی وزارت کشورعربستان گزارش کرد: مسئولان با این حادثه به عنوان حمله جنایی برخورد کرده و مهاجم را بازداشت کردند.

روزنامه "الریاض" هم نوشت، این معلم یا یک قبضه کلاشینکف وارد دفتر اداره آموزش و پرورش جازان شد و حاضران را به رگبار بست.

"بیشی الصرخی" سخنگوی اطلاع رسانی هلال احمرعربستان گفت، اتاق عملیات بعد از ظهر پنجشنبه خبر مشاجره و تیراندازی در دفتر آموزش و پرورش استان "الدائر" را دریافت کرد.

الریاض به نقل از منابع محلی نوشت، مجری عملیات با کلاشینکف به طرف اشخاصی که احتمالا کارمند بودند، تیراندازی کرد.

این روزنامه سعودی مهاجم به دفترآموزش الدیر را معلم معرفی کرده و افزود: اطلاعات اولیه حاکیست این فرد از مدتی قبل ناراحتی روانی داشته است. 

نیروهای امنیتی مهاجم را بازداشت کرده و سرگرم بازجویی از وی درباره علت تیراندازی هستند.

جازان مرکز استانی به همین نام در جنوب غربی عربستان سعودی درحاشیه دریای سرخ  است.

مناطق مختلف نظامی و تاسیسات این استان پس از تجاوز عربستان به یمن، درماههای گذشته شاهد حملات موشکی نیروهای یمنی بوده است.

206-9


7674876
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است