بین‌الملل 07:45 - 13 اردیبهشت 1394
داعش پس از تغییر نام هتل به، «الوارثین» و انجام برخی تعمیرات لازم برای استقبال از مهمانان، آن را بازگشایی کرد.

گروه تروریستی داعش مجلل‌ترین هتل شهر موصل در شمال عراق را که از 10 ماه پیش بسته شده بود، پس از تغییر نام به «الوارثین»، بازگشایی کرد.



به گزارش العالم، روزنامه اینترنتی رای الیوم نوشت: یکی از کارمندان هتل (Nineveh Oberoi) یا هتل بین‌المللی نینوا تایید کرد که گروه تروریستی داعش روز جمعه از ساکنان موصل خواست تا در مراسم بازگشایی این هتل حضور یابند؛ این هتل جزو املاک خصوصی است و در رده هتل‌های 5 ستاره قرار دارد و پیشتر باشکوه‌ترین هتل موصل و از جمله هتل‌های مجلل در سطح کشور به شمار می‌آمد.



وی افزود: داعش پس از تغییر نام هتل به، «الوارثین» و انجام برخی تعمیرات لازم برای استقبال از مهمانان، آن را بازگشایی کرد.



این هتل‌دار خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش روز گذشته مراسمی برای بازگشایی هتل برپا کرد و برخی عناصر و سرکردگان گروه تروریستی داعش در این مراسم شرکت کردند.



وی اظهار کرد: بنا به برخی تصاویری که هواداران گروه تروریستی داعش در شبکه‌های ارتباط اجتماعی منتشر کردند و خبرنگار خبرگزاری "آناتولی" از آنها مطلع شد، دهها نفر از مردان ساکن موصل به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کردند و کودکان در باغ‌های آن به بازی مشغول شدند.



هتل (Nineveh Oberoi) یا هتل بین‌المللی نینوا در سال 1986 افتتاح شد. این هتل 11 طبقه دارد و در ناآرامی‌های امنیتی عراق در سال 2003 میلادی به سبب اشغال این کشور به دست نیروهای آمریکایی، در معرض غارت قرار گرفت.



نیروهای آمریکایی از این هتل به عنوان مقر موقت خود استفاده کردند تا اینکه بار دیگر راه‌اندازی شد؛ اما با تسلط گروه تروریستی داعش بر موصل در 10 ژوئن گذشته، بار دیگر به مدت 10 ماه بسته شد تا اینکه روز گذشته بازگشایی شد.


6301222
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس چهارشنبه شب در اظهاراتی درباره اهمیت عملیات وعده صادق گفت که پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه پس از هفت ماه خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در رفح گفت: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل ناتو با بیان اینکه این ائتلاف تمام تلاش خود را برای پیوستن اوکراین به ناتو به کار بسته، گفت ناتو قصد دارد قلمرو تحت کنترل خود را از این هم گسترده‌تر کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» غرفه‌های جمهوری اسلامی ایران در هشتاد و هشتمین دوره از نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در بازار جهانی برای سومین روز پیاپی روند کاهشی داشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان نوار غزه در گفت‌وگو با «ان‌بی‌سی نیوز» از معترضان به جنگ رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا قدردانی کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا و مقامات اروپایی از امارات متحده عربی می‌خواهند مانع از دور زدن تحریم‌های روسیه شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه همزمان با سیل کمک تسلیحاتی غرب به اوکراین، میزان تولید تسلیحات خود را افزایش داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است