استانی 01:25 - 10 بهمن 1393
تبریز؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی به طرحهای آماده افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود:این طرحها حدود 14 پروژه است که با اعتبار بالغ بر 20میلیارد تومان در روزهای اتی اماده بهره برداری قرار می گیرد.

 به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران تبریزمحمدعلی عسگری گفت : ازجمله طرحهای مهم افتتاح را تصفیه خانه میانه ،طرح پیشرفته شهرک سلیمی ،پل روگذر شهرک سلیمی ،فاز اول زهکشی،پل روگذز شهرک صنعتی بناب در روزهای اتی اماده بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود : تاکنون 153واحد صنعتی در استان به بهره برداری رسیده است وهمچنین  برای  3 هزار و 200نفر  در شهرکها اشتغال‌زایی انجام شده و 450 میلیارد تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است.



عسگری گفت: در حال حاضر 39شهرک صنعتی در استان آذربایجان شرقی فعال است که در واحدهای صنعتی موجود در شهرکهای صنعتی  بابیش از 80 درصد ظرفیت  به امر تولید می پردازند  ودر یک سال گذشته  از رشد سرمایه گذاری 11در صد ی برخوردار بوده اند .

وی افزود :در این مدت 145 طرح عمرانی در شهرکها  ونواحی صنعتی استانها در حال  اجراست  که بخشی ازاین طرحها  اماده بهره برداری شده  است.

وی از طرحهای توسعه شهرکهای  استان خبر داد و گفت: به دنبال احداث شهرک تخصصی مس ورزقان وسنگ آذرشهر  هستیم وهمپنین تلاش می شود باتخصصی شدن این شهرکها زمینه رشد و توسعه استان بیش از بیش فراهم شود .



 وی از بهره برداری  پروژه‌های عمرانی در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت پروژه‌های عمرانی این مجموعه 12 درصد رشد داشته و اعتبارات استانی نیز از افزایش 28 درصدی برخوردار است و در ایام دهه فجر نیز پروژه‌های جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.



 عسگری از فعال بودن یک هزار و 750 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد: 52 شهرک و ناحیه مصوب و 39 شهرک و ناحیه بهره‌برداری شده،‌ یک هزار و 750 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک را تحت پوشش دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با  بیان اینکه 80 درصد واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی فعال هستنداظهار کرد: بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی مستقر در 39 شهرک صنعتی استان با ظرفیت مختلف  دایر هستند.

عسگری اظهار کرد:در یک سال اخیر 7 شهرک صنعتی در شهرستانهای استان احداث شده است که دو شهرک بعثت و آخولا به بهره برداری رسیده است.
 
انتهای پیام/ع

5732229
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است