علمی فناوری 23:04 - 10 فروردین 1403
مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ابتدای طرح نوروزی تا ۹ فروردین، بیش از یک میلیون و ۴۳ هزار و ۹۳۵ مورد بازرسی بهداشتی از اماکن مختلف انجام شده است.

انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون

۷۶۴ هزار و ۲۱۳ مورد از این بازرسی‌ها از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و یک میلیون و ۸ هزار و ۷۴۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۵۳۷ هزار و ۱۸۲ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۵ هزار و ۳۵۷ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۷۹ هزار و ۷۲۲ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۱۰۵ هزار و ۸۳۴ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۳ هزار ۳۰۲ مورد و پلمپ مراکز متخلف ۳۲۴۵ مورد بوده است.


12042914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در مرحله فینال با شکست تیم آلمان قهرمان جهان شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی که با ورودی نامعلوم در سطح عرضه وجود دارند، غیر مجاز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در ماه‌های اخیر، روند عجیبی به وجود آمده است که شرکت‌های بزرگ و متنوعی مانند اپل و متا را دچار مشکل قطع خدمات اینترنت کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره کل فرآورده‌های غذایی و  آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از نظارت بر کارگاه‌های کوچک تولید کننده فرآورده‌های غذایی خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و  آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از نظارت بر کارگاه‌های کوچک تولید کننده فرآورده‌های غذایی خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مصوبه درمان رایگان کودکان زیر هفت سال اسفند پارسال ابلاغ شده بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از رشد افزایش ۸۷ درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده‌های طبیعی خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» قدیمی‌ترین سن قطعی برآوردشده برای میدان مغناطیسی زمین نشان می‌دهد که این میدان ۳٫۷ میلیارد سال پیش و قبل از شکل‌گیری هسته جامد سیاره به‌وجود آمد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق داده‌های مطالعه‌ای جدید افرادی که شب‌ها کمتر از شش ساعت می‌خوابند، ۵۲ درصد بیشتر احتمال دارد بر اثر ابتلا به بیماری قلبی جان خود را از دست بدهند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در این مقاله قرار است تا به معرفی بهترین بازی‌های اول شخص اندروید بپردازیم و همچنین مروری بر ویژگی‌های هرکدام داشته باشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است