استانی 15:38 - 10 مهر 1401

افزایش ۳۲ درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد ۹۹۱ هزار و ۳۶۲ نفر در قالب ۱۳۰ هزار و ۶۷۹ سفر از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان لرستان استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ با ۷۵۰ هزار و ۶۶۹ نفر و ۱۲۴ هزار و ۶۹۴ سفر از ۳۲ درصد رشد در تعداد مسافر و پنج درصد افزایش در آمار سفر برخوردار است.

وی افزود: ناوگان اتوبوس با ۵۱۱ هزار و ۶۳۶ مسافر بیشترین سهم را در این جابجایی داشته است که نسبت به مدت مشابه با ۳۶۸ هزار و ۴۶۹ نفر، ۳۹ درصد افزایش در تعداد مسافران این ناوگان را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان گفت: در حال حاضر ۸۳ شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافر با ۱۷۳ دستگاه اتوبوس، ۵۲۵ دستگاه مینی بوس و ۷۰۷ دستگاه سواری کرایه و دو هزار و ۳۸۳ راننده حرفه‌ای در ۱۰ پایانه مسافربری استان مشغول خدمت رسانی به کاربران حمل و نقل عمومی هستند.

شیروانی عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری فعالان حمل و نقل مسافر، در قالب طرح اربعین حسینی ۴۴ هزار و ۵۵۴ زائر عتبات عالیات در قالب هزار و ۵۵۲ سرویس استان به مرز مهران و در مسیر برگشت به اقصی نقاط کشور جابجا شده‌اند.


11700795
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است