اجتماعی 14:39 - 08 اسفند 1393
امام جمعه موقت یاسوج:
یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در شهرهای یاسوج و پاتاوه حضور باشکوهی در آیین استقبال، تشییع و تدفین پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: آیین استقبال از پیکر این سه شهید گمنام 12 اسفند امسال در یاسوج برگزار می شود و یک روز پس از آن نیز پیکر دو شهید در شهر یاسوج و پیکر یک شهید در شهر پاتاوه تشییع و تدفین خواهند شد.



وی بیان کرد: شهدا برای دفاع از ناموس، عزت، شرافت، حیثیت و کیان ملت ایران و شیعیان جهان عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شده و پس از مجاهدت های مثال زدنی به شهادت رسیدند.



موسوی اعظم اظهار کرد: اقتدار و سربلندی کنونی کشور و ملت ایران مرهون رشادت های تحسین برانگیز شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.



وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، عنوان کرد: این بانوی بزرگوار دارای فضایل متعددی بوده و جایگاه والایی نزد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.



موسوی اعظم ابراز داشت: بر اساس برخی روایات مدت عمر حضرت فاطمه زهرا (س) پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) 75 روز و طبق بعضی روایت های دیگر نیز 95 روز بوده است.



7535/6110

انتهای پیام /*


5935354
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل ۱۶۳ بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است