اجتماعی 18:36 - 22 دی 1395
تحریریه اجتماعی ایسنا، امروز سرفصل مهمترین خبرش را در اختیار حوزه شهری گذاشت و به معضل ورود رایگان موتورسواران به محدوده طرح ترافیک و چاره‌ مسوولان برای رفع این مشکل پرداخت.

سرفصل اخبار اجتماعی ایسنا در روز چهارشنبه

به گزارش ایسنا، تحریریه اجتماعی یک روز بعد از تعطیلی روز گذشته،  بیش از 40 خبر را در شش حوزه مختلف تولید کرده‌است. برخی از این اخبار از جمله آتش‌سوزی در حوالی میدان پاستور تهران، جزئیات الزام موتورسواران برای دریافت آرم طرح ترافیک، آیت‌الله هاشمی نماد بارز صبر و مقاومت و گم نکردن مسیر اصلی انقلاب و کشور بودند و ... در میان خبرهای پر بازدید امروز قرار گرفتند. در ادامه، مهم‌ترین اخبار هر سرویس به تفکیک آمده‌است و با کلیک روی هر تیتر می توانید از جزییات آن با خبر شوید:

جامعه، شهری

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران جزئیات الزام موتورسواران برای دریافت آرم طرح ترافیک برای دریافت آرم طرح ترافیک سالیانه را تشریح کرد و گفت که موتورسیکلت‌های پایتخت برای ورود به محدوده طرح ترافیک باید نسبت به اخذ آرم طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

 همه چیز درباره دوربین‌های پایتخت در گفت‌وگو با رئیس مرکز کنترل ترافیک ، برنامه‌های این مرکز را در رصد و پایش تصویری شهر بیان و اینکه چطور در حال حاضر 75 درصد بزرگراه‌ها و 65 درصد شریان‌های اصلی توسط دوربین‌ها پوشش داده شده‌اند.

سلامت

ثانیه‌های التهابی برای "خون طلایی"، از دختری می‌گوید که توانست برای یافتن گروه خونی نادر خود، تلاش و تکاپویی بین‌المللی راه بیندازد. دختری که خیلی‌ها به امید بهبودش از پول و حتی سرمایه‌های کشورشان گذشتند.

مدیر برنامه آنفلوآنزا و مراقبت بهداشتی مرزی وزارت بهداشت، در گفت‌وگویی با تیتر  " موج اول آنفلوآنزا گذشت/ اعلام گروه‌های در معرض خطر" وضعیت ابتلا به آنفلوآنزای فصلی را تشریح کرد و گفت: افراد مبتلا به آسم، بیماری‌های قلبی، کلیوی مزمن، دیابت، دچار ضعف ایمنی، مادران باردار و کسانی که عضو دریافت کرده‌اند یا در حال شیمی درمانی هستند جزو گروه‌های آسیب پذیر هستند که در صورت ابتلا به آنفلوآنزا تهدید بیشتری متوجه آنها خواهد بود.

خانواده

"امیدواری برای افتتاح خانه‌ای که کلنگش 4 سال پیش زمین خورد"، مصاحبه‌ای از گروه جوانان سرویس خانواده با معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین است.

آموزش و پرورش

چند سالی است پای آلودگی هوا به مدارس نیز باز شده و امسال مدارس تهران در مقاطع تحصیلی مختلف در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان، ۴ دی و و ۱۹ و ۲۰ دی ماه تعطیل شدند و مدارس استان‌های البرز، تبریز و مشهد نیز در روزهایی از زمستان و پاییز به علت تداوم آلودگی هوا تعطیل بودند. خبرنگار سرویس آموزش و پرورش، در گزارشی  با عنوان "جابجایی تعطیلات تابستانه؛ راه فرار از هوای آلوده"، به بررسی آلودگی هوا و تاثیر آن بر تعطیلی مدارس پرداخته‌ و در ادامه به نظرات مسوولان در خصوص تغییر تقویم آموزشی کشور پرداخته است.

محیط زیست

نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بیانگر برقراری شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می‌شود با افزایش نسبی، غلظت آلاینده‌ها در روز پنجشنبه نیز وجود داشته باشد: این به معنی تداوم آلودگی در تهران است که مهم‌ترین خبر امروز سرویس محیط زیست ایسنا توسط خوانندگان انتخاب شده است.

حوادث انتظامی

رییس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگوی خود با ایسنا، توضیحاتی را درباره فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت ارائه کرده‌است که شرح کامل آن را می‌توانید با کلیک روی تیتر" توضیح پلیس درباره ادامه فعالیت «قرارگاه مبارزه با سرقت»" بخوانید.

تیترهایی که در ادامه می‌بینید، 5 خبر پربازدید امروز هستند که از سوی مخاطبان کلیک خوردند و انتخاب شدند:

آتش‌سوزی در حوالی میدان پاستور تهران

جزئیات الزام موتورسواران برای دریافت آرم طرح ترافیک

موج اول آنفلوآنزا گذشت/ اعلام گروه‌های در معرض خطر

جابجایی تعطیلات تابستانه؛ راه فرار از هوای آلوده

ثانیه‌های التهابی برای "خون طلایی"

انتهای پیام


8652417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است