فرهنگی‌هنری 17:54 - 22 بهمن 1394
عباس یاری دبیر تحریریه مجله «فیلم» از بازی پیمان معادی در فیلم «ابد و یک روز» تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او با اشتراک گذاشتن عکسی از این بازیگر در اینستاگرامش نوشت: 

«غافلگیری جشنواره...

پیمان معادی امسال با فیلم "ابد و یک روز" یکی از متفاوت‌ترین وجذاب‌ترین نقش‌های سینمایی‌اش را به‌نمایش گذاشته است. بازیگری با ویژگی‌های او که چهره‌ای شیرین، موقر و آلامد دارد، حالا در این فیلم با موهای رنگ‌کرده، تغییر لحن و استیل در راه رفتن، نقش یک جوان جنوب شهری را در خانواده‌ای فقیر، شلوغ، پرتنش و درگیر با انواع بحران و ناهنجاری را خوب و مسلط بازی کرده است.

او و نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار شبنم مقدمی و شیرین یزدان‌بخش مهم‌ترین چهره‌های فیلمی هستند که نمایشش در جشنواره با استقبالی باورنکردنی روبرو شده. طی سی‌و چهار سالی که از برگزاری جشنواره فجر می‌گذرد، این اولین باری است که فیلم اول یک فیلم‌ساز تا این حد با اقبال عمومی مواجه می‌شود. حالا با اشتیاق بسیار می‌شود از حضور سعید روستاییِ جوان به جمع فیلم‌سازان شاخص سینمای ایران خرسند بود و چشم‌انتظار دیدار فیلم‌های بعدی او بود. خودش در یادداشتی که در شمارهٔ مخصوص مجلهٔ فیلم نوشته، نقش سعید ملکان تهیه‌کنندهٔ فیلمش را در به سرانجام رسیدنِ این طرح بسیار مؤثر دانسته است.»

۵۸۵۸


7674891
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی منتشر شد که دزدی و خودکشی و خشونت خانگی علیه زنان، غیراخلاقی‌ترین رفتارها از نگاه مردم ایران به شمار آمده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر توسط بنیاد آیه‌های ایثاروتلاش، با هدف تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پل آستر نویسنده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان ۷۷ ساله آمریکایی بر اثر سرطان ریه درگذشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو که از چندی پیش در بیمارستان بستری بود، درگذشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون می‌تواند در قالب سریال، فیلم یا پویانمایی علاوه بر ارج نهادن به مقام معلم، زوایای شیرین و جذابی از روز‌های دانش‌آموزی را برای مخاطب ترسیم کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارگردان نمایش «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» گفت: از دوست‌داران هنر‌های نمایشی درخواست دارم که از تئاتر و نمایش‌های درحال اجرا حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» عظیمی، مدیر کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه درمورد وظایف این بخش به منظور اجرای طرح‌های مختلف و بازسازی و تعمیر اماکن متبرکه توضیحاتی داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است