استانی 00:23 - 08 شهریور 1393
فرماندار فومن خبر داد
فرماندار فومن با بیان اینکه پنج محیط دانشگاهی در این شهرستان فعال است، گفت: مجوز احداث سه محیط دانشگاهی در دولت تدبیر و امید برای فومن اخذ شده است.

احداث 3 محیط دانشگاهی جدید در فومن

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس غرب گیلان، اسماعیل قربانزاده  شامگاه جمعه در دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و دهه کرامت به پیروزی قاطعانه مقاومت و مردم غزه در مقابل رژیم جعلی صهیونیست اشاره کرد. غزه ارتش نداشت اما مردم آن توکل به خدا و وحدت و همدلی توانستند پیروزی بزرگی را به دست آورند و بار دیگر هیمنه صهیونیست پوشالی را درهم بشکند.

فرماندار فرماندار فومن با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری تصریح کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا مردم با نتایج و تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دشمنان ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی را مطرح نکنند.

وی عملکرد یک‌ساله دولت تدبیر و امید را بسیار شفاف دانست و تصریح کرد: طرح سلامت به یک‌هزار ساعت وقت نیاز داشت تا تبلیغ شود اما دولت توانست در مدت کوتاهی آن را عملیاتی کند.

قربان‌زاده با بیان اینکه عملکرد مطلوب دولت نشان‌دهنده عملکرد نظام است، ادامه داد: در زمینه سیاست خارجی هدف دولت تنش‌زدایی، کاهش و حذف تحریم‌ها و تعامل سازنده با دیگر کشورها برای منافع ملی و روابط با کشورهای همسایه است. دولت تدبیر و امید، سخت‌کوش و راستگو بوده و اقدام‌های صورت گرفته نیز ستودنی است.

فرماندار فومن به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند بیشتر تلاش کنیم و از حاشیه‌سازی پرهیز شود و انسجام درونی داشته باشیم.

وی به اجرای پروژه هفته دولت در فومن اشاره کرد و یادآور شد: در هفته دولت جاری 44 پروژه در فومن اجرایی شده است.

قربان‌زاده احداث پل ورودی شهر فومن و جاده ماسوله به ماجلان را از پروژه‌های بزرگ عنوان کرد و یادآور شد: پس از یک وقفه طولانی مدت با تلاش مسئولان عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مردم فومن تا سال 74 آرزوی شکل‌گیری و تشکیل یک دانشگاه را در شهرستان داشتند، ادامه داد: امروزه پنج محیط دانشگاهی در حال فعالیت بوده و با همت دولت تدبیر و امید و تلاش نماینده و دیگر مسئولان اجرایی استان و شهرستان 3 دانشگاه دیگر به محیط‌های دانشگاهی شهرستان اضافه شده است.

فرماندار فومن به روند آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته بیش از 80 کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت در شهرستان انجام شده است. مهم‌ترین مسئله فومن بحث گازرسانی است که وزیر نیرو قول داده تا سال 95 تمام روستاها گازرسانی شود.

قربان‌زاده از تمام سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری در فومن دعوت کرد.


4595166
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است