گوناگون 14:43 - 29 بهمن 1396
کتاب‌های «۲۰۰ کپسول خواندنی درباره گوگل» و «۲۰۰ کپسول خواندنی درباره اپل» از سری کتابمجله‌های جیبی منتشر شدند.

معرفی کتاب‌هایی درباره گوگل و اپل

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در کتابمجله ۲۰۰ کپسول خواندنی درباره گوگل می‌خوانیم: کتابمجله عنوانی است برای مجموعه‌ای از محتواهای جامع و مرجع منطبق بر گرایش‌های جدید جهان آگاهی که ساختاری کپسولی دارد. هر موضوع به چند ۱۰ موضوع ساده و سرراست تقسیم شده که مانند یک کپسول آگاهی عمل می‌کند، مستقل، خواندنی و جذاب است و کنار باقی کپسول‌ها تصویر جامعی از موضوع را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

در ادامه این کتاب آمده است: در گوگل هر چیزی از نوع برترش وجود دارد و کلکسیونی از بهترین‌هاست.

همچنین در پشت جلد  ۲۰۰ کپسول خواندنی درباره گوگل می‌خوانیم: آنچه در دستان شماست، فرزند زمانه دیجیتال است که از دل نشریه‌ای قدیمی به نام جیبی پا به عرصه رسانه گذاشته است.

کتابمجله عنوانی است برای مجموعه‌ای از محتواهای جامع و مرجع منطبق بر گرایش‌های جدید جهان آگاهی که ساختاری کپسولی دارد.

در ادامه نیز آمده است: داستان مهیج گوگل به همین‌جا ختم نمی‌شود و این شرکت با همه فراز و نشیب‌های موجود در مسیر رشد و تعالی‌اش همچنان پیشتاز است و به نظر می‌رسد نگاه دقیق و ریزبینانه مدیران این شرکت متضمن پیشرفت‌های جهانی بیشتری است و سیاست‌های کاری گوگل همچنان این شرکت بزرگ را مامن آرزوهای جوانان مستعد و هوشمند دنیا نگه می‌دارد؛ سیاست‌هایی که مبتنی بر تغییرات فراوان بدون هراس از هر نوع اشتباه است. شاید بی‌پروایی مدیران گوگل یکی از عوامل اصلی پیشرفت این شرکت بزرگ فناوری است.

در کتابمجله ۲۰۰ کپسول خواندنی درباره اپل می‌خوانیم: اپل شرکتی محبوب در سراسر دنیاست و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

در پشت جلد این کتابمجله آمده است: موضوعی که بقیه از آن آگاه نبودند و بسیاری از رقبای اپل نیز آن را نداشند. آنها نمی‌دانستند اینکه «دزد دریایی بودن از ملحق شدن به نیروی دریایی بهتر است» یعنی چه. آنها می‌خواستند پول دربیاورند، اما جابز و شرکتش آمده بودند تا بجنگند، شورش کنند، بزرگان را از تخت به زیر بکشند و خودشان را بر سر بگذارند.

این دو مجموعه را گروه جی‌اس‌ام منتشر کرده و رییس هیات‌مدیره این مجموعه نیز محمدرضا منفردکیا است.

هر یک از این مجموعه‌ها در ۲۰۱ صفحه منتشر شده و با قیمت ۱۹ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام


9682474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است